قطار «از بلاگ تا پلاک» ششم به مقصد رسید

ششمین دوره اردوی از بلاگ تا پلاک که از 6 فروردین با حضور نزدیک به 100نفر از وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی برگزار شده بود دیروز (11 فروردین) به کار خود پایان داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» اردوی “از بلاگ تا پلاک” اردوی بازدید از از مناطق جنگی جنوب کشور است که هر ساله با حضور جمعی از وبلاگ نویسان برگزار می شود.

در ششمین دوره این اردو شرکت کننده گان از مناطق جنگی دوکوهه، طلاییه، فکه، پاسگاه زید، شرهانی، منطقه عملیات کربلای 4 و سد کرخه بازدید به عمل آوردند.

البته این اردو با فراز و نشیب های فروانی رو برو بود و تا بدان جا پیش رفت که احتمال لغو سفر به وجود آمد.

علت عمده این مشکلات خلف وعده مسئولان ستاد راهیان نور کل کشور و ستاد کوله بار بود که علی رغم وعده های خود به کم‌ترین میزان آن‌ها عمل کردند.

گزارش‌های تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای خبر/.

۴ comments

  • با سلام
    بهتر است طبق فرمایش مقام معظم رهبری که خودتون هم خیلی داغ بهش اشاره کردید”http://weblognews.ir/?p=13639″ ,و همچنین عدم صحت خبر خبرنکار شما مینی بر “علت عمده این مشکلات خلف وعده مسئولان ستاد راهیان نور کل کشور ” و نداشتن و نبود ادله بر این ادعا که هر چند مدارک خلاف آن مبنی بر کمک شایان این ستاد به این اردو ی فرهنگی موجود می باشد.
    با تشکر از شما که بهتر است که به عنوان یک رسانه صادق قبل از انتشار هر مطلبی از صحت آن مطلع شوید
    روابط عمومی ستاد راهیان نور کشور

  • ادامه…
    و حال که شما با رویکرد اخلاقی در رسانه شروع به کار کرده اید بهتر است که به این شیوه نیک ادامه دهید و از آنجا که محوری‌ترین رهنمودهای امیر مومنان علی(ع) در عرصه فکر، عقیده، بیان، نوشتار، قبول و ردّ و … «حق» است، در این مجال با تکیه به سخنان آن حضرت، «حق مداری» را شالوده اخلاق مطبوعاتى می‌دانم و باتوجه به اینکه در کار مطبوعاتی، تبیین و داورى، اظهار‌نظر و نقل خبر و … نقش اصلی را دارد، لحاظ کردن حق در همه این موارد، یک «اصل» است. از این رو دقت در ……..«منبع خبر»……. و اعتبار و صدق آن و نیز پرداختن به «کیفیّت» در نقل خبر قطع به یقین از کمیّت و انبوه اخبار که ظاهرا مورد هدف خبرنگار شما یوده است مهمتر و اوجب واجبات است…………………………………………..
    …………………………………………………
    در آخر یک توصیه همیشه توحیه عملکرد ضعیف انداختن تمام تقصیر بر گردن دیگران نیست
    و الیته در پایان تأکید دارم بر اینکه خبرنگارو نویسنده مسلمان باید احکام شرع مقدّس را درباره کارش بداند؛ زیرا اگر انسان قبل از ورود به هر کارى، کمین‌گاه‌های شیطان را نشناسد، بسا که در دام وی افتد و به هلاک ابدی رسد.

    روابط عمومی ستاد راهیان نور کشور

    • سلام
      با توجه به این که این نوع کامنت گذاری از طرف روابط عمومی ها مرسوم نیست لذا در صورتی که روابط عمومی ستاد راهیان نور مایل به شنیدن نظرات و گلایه های حاضران در اردو و یا مسئولین و شنیده های خبرنگار ما می باشد با این ایمل تماس حاصل نماید3
      cherknevesht@gmail.com
      با تشکر

    • سلام اخوی بنده ازکسانی بودم که در اردو شرکت داشتم واین ضعف مشاهده می شد این که مشاهده خبرنگار نیست این مشاهدات عینی خودمن است ودرضمن شما با فرض مسلم گرفتن کذب این خبر اتهام جعل آن را به نویسنده زدید واین خودش خارج شدن از دایره انصاف وعدل است . از شما میخواهم قبل از بررسی دلایل دیگران قضاوت نکنید تا این گونه دچار قضاوت اشتباه نشوید
      والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول