76 اثر در مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور شرکت کرده اند

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت از شرکت 76 اثر در نخستین مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور گیلان خبر داد.

عبدالله عارفی پور در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، اظهار داشت: نخستین مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور با محوریت قرآن کریم در سطح آموزشکده های فنی و حرفه ای و مراکز تربیت معلم استان برگزار شده است.

وی با اشاره به پایان یافتن فرصت شرکت در جشنواره وبلاگ نویسی کلام نور، اظهار داشت: تا پایان فرصت شرکت در جشنواره (پایان اسفند 89)، 76 اثر وبلاگی در سایت جشنواره به ثبت رسید.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت، تاکید کرد: همچنین تاکنون بیش از یک هزار و 100 نفر از سایت مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور بازدید کردند.

عارفی پور، با بیان اینکه داوری آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه، به زودی آغاز می شود، خاطرنشان کرد: وبلاگ های برگزیده همزمان با هفته معلم اعلام و تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه به سه نفر از برگزیدگان مسابقه وبلاگ نویسی جوایز نفیسی اهدا می شود، تصریح کرد: لوح تقدیر، تندیس جشنواره، سکه طلا و کارت هدیه از جوایز مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور است.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران رشت، اذعان داشت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی برگزاری اختتامیه و اعلام نفرات برتر به سایت اینترنتی وبلاگ نویسی کلام نور به آدرس www.kalame-noor.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول