هرگونه نظر ارسالي از سوي مديريت بلاگفا «جعلي» است

اخيرا در برخي وبلاگ‌هاي سرويس‌دهنده بلاگفا پيامي ازسوي مدير سايت گذاشته ‌شده است، با اين مضمون که بلاگر گرامي: با سلام، با توجه به اينکه وبلاگ جنابعالي حاوي مطالب توهين آميز به زبان و قوميتهاي مختلف ايران، اديان و اعتقادات تمام مردم ايران، مطالبي که وحدت ملي ايرانيان را مخدوش ساخته و حاوي الفاظ رکيک مي‌باشد، نياز به بازبيني مدير سايت و ثبت خواهد داشت.» مدير اين سايت سرويس‌دهنده وبلاگ، چنين پيغام‌هايي را جعلي اعلام مي‌كند.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، عليرضا شيرازي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، تاكيد كرد: بلاگفا هيچ نظر يا ايميلي براي هيچ بلاگري ارسال نمي‌كند و اگر بنا به برخورد با وبلاگي باشد، ابتدا آن را مسدود مي‌كنيم و اگر بلاگر پيگيري كرد، به او دليل را توضيح مي‌دهيم.

وي با اشاره به شيوه‌هاي جديد هكرها خاطرنشان كرد: هكرهاي وبلاگ‌ها با چنين شيوه‌هايي قرباني را تحريك به ارائه پسورد و مشخصات خود مي‌كنند و شايد هم در مواردي غرض‌ورزي وجود داشته باشد.

پيش‌ از اين و در پي ارسال نظراتي ازجمله برنده شدن بلاگر در يك قرعه‌كشي و درخواست مشخصات فردي ازجمله رمزهاي عبور كاربران، مسوولان اين سرويس‌دهنده در صفحه مديريت وبلاگ‌ها پيام زير را مندرج كردند تا جلو هرگونه سوءاستفاده احتمالي گرفته شود:

هشدار: بلاگفا براي کاربران خود نظر ارسال نمي کند، مراقب پيام‌هاي جعلي باشيد.مراقب نظرات و اي‌ميل‌هاي که به‌صورت جعلي و با نام بلاگفا ارسال شده است باشيد. هرگز رمز عبور خود را جز در صفحه اصلي بلاگفا وارد نکنيد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول