برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی جوانان و «ازدواج»

دومين مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع جوانان و ازدواج با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، بهنگام و آگاهانه در حال برگزاري است.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز»، محمود رضا یزدانی، سرپرست سازمان ملي جوانان خراسان شمالي، هدف از برگزاری این مسابقه وبلاگ نویسی را ترویج فرهنگ ازدواج آسان، بهنگام و آگاهانه دانست و گفت: اولین جشنواره در سال ۸۸ برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده از سوی جوانان در صدد شدیم دومین جشنواره را را به صورت کشوری با موضوع جوانان وازدواج برگزارنماییم.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقه وبلاگ نویسی در پایان فروردین برگزار می شود، تصریح کرد: کمک هزینه سفر به سوریه، اهدای ۳ سکه طلا به نفر دوم، اهدای ۲ سکه طلا به نفر سوم و تقدیر از ۱۴ برگزیده این جشنواره قسمتی از جوایز این جشنواره وبلاگ نویسی می باشد.

سرپرست سازمان ملي جوانان خراسان شمالي، بیان داشت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان، بهنگام و آگاهانه، عاملی موثر در زمینه نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان است و این سازمان در تلاش است تا ازطریق برگزاری مراسم، همایش و مسابقات مختلف فرهنگ ازدواج آسان را ترویج نماید.

یزدانی تاکید کرد: این مسابقه وبلاگ نویسی به همت سازمان جوانان خراسان شمالی و تشکل مردم نهاد کانون طراحان جوان این استان برگزار می گردد.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقه وبلاگ نویسی جوانان و ازدواج به آدرس اینترنتی، WWW.JAVAN-FESTIVAL.IR مراجعه نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول