فراخوان مسابقه «یادواره شهدای روحانی» اعلام شد

دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی گفت: در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی این استان، فراخوان مسابقه وبلاگ نویسی با محوریت شهدای روحانی آغاز شد.

به گزارش«وبلاگ نیوز» حجت الاسلام سلیمانی مقدم، دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی در گفت و گو با رسا در مشهد از برگزاری مسابقه در آستانه برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای روحانی این استان خبرداد و گفت: این مسابقات به منظور ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه به صورت سراسری برگزار شده و عموم علاقمندان می توانند در آن شرکت کنند.

وی اظهار داشت: «شهدای روحانی در آیینه خاطرات»، «میراث معنوی و اخلاقی شهدای روحانی»، «بصیرت در کلام شهدای روحانی» ، «مطالبات شهدا از اقشار جامعه اسلامی» و «نقش روحانیت در دفاع مقدس» محورهای این فراخوان را تشکیل می دهد.

حجت الاسلام سلیمانی مقدم با اشاره به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به ترتیب برگزاری بخش های مقاله، وبلاگ و عکس و خاطره را برعهده دارند ادامه داد: علاقمندان می توانند تا پایان اردیبهشت ماه آثار خود را در قالب فایل ورد به نشانی مشهد، چهارراه خسروی، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ارسال و یا از طریق پایگاه اینترنتی www.osveha.ir ایمیل کنند.

دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدای روحانی خراسان رضوی با بیان اینکه در هر بخش به ده نفر از برگزیدگان هدایای نفیسی اهدا می شود ابراز داشت: مقالات برتر این فراخوان نیز به صورت کتاب به چاپ خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات وبلاگ نویسی، مقاله نویسی و عکس و خاطره به همت ستاد یادواره شهدای روحانی با برگزاری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سطح کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول