امروز؛ پايان مهلت ثبت‌ نام در مسابقه «انعكاس نور»

آخرين مهلت ثبت نام در مسابقه وبلاگ‌نويسی «انعكاس نور در آيينه زيبايی» كه به همت مدرسه علميه حضرت زينب(س) مشهد برگزار می‌شود، 30 فروردين‌ماه جاری اعلام شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از ايكنا، آخرين مهلت ارسال آثار به مسابقه وبلاگ‌نويسی «انعكاس نور در آيينه زيبايی» كه به همت مدرسه علميه حضرت زينب(س) مشهد برگزار می‌شود، 30 فروردين‌ماه جاری اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه مطالب خود تا تاريخ مذكور، در قالب‌های متن ادبی، شعر، دل‌نوشته، عكس و طرح‌های گرافيكی و مقالات علمی در اين مسابقه شركت كنند.

بنابر اين گزارش، موضوع اين مسابقه درباره بزرگداشت مقام و شخصيت حضرت زينب(س) است و «حضرت زينب(س)؛ الگوی شجاعت و بصيرت»، «تربيت فرزند در سيره حضرت زينب(س)»، «زينب(س)؛ اسوه دفاع از امام زمان(عج)»، «علم‌آموزی حضرت زينب(س)»، «اقيانوس بی‌ساحل(راه مقابله با مشكلات و مصائب)» و «آموزه‌های حضرت زينب(س)به جوانان امروز» از جمله موضوعات پيشنهادی مقالات علمی اين مسابقه محسوب می‌شوند.

از ديگر موضوعات پيشنهادی بخش مقالات علمی اين مسابقه وبلاگ‌نويسی می‌توان به «شيوه‌های ارتباطی حضرت زينب(س) با والدين، برادران و خواهران»، «تجلی زيبايی در نگاه حضرت زينب(س)»، «حضرت زينب(س) از منظر ائمه(ع)»، «حضرت زينب(س) در كلام رهبری» و «جايگاه حضرت زينب(س) در زندگی ما» اشاره كرد.

آخرين مهلت نام‌نويسی در اين مسابقه 30 فروردين‌ماه و آخرين فرصت برای تكميل وبلاگ 12 ارديبهشت‌ماه سال جاری، مصادف با روز معلم اعلام شده است؛ علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه می‌توانند تا تاريخ مقرر برای ثبت‌نام به پايگاه اينترنتی مدرسه علميه حضرت زينب(س) مراجعه كنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول