اعتراض وبلاگ‌نویسان قزوینی به مدیر صدا و سیمای این استان

جمعی از وبلاگ‌نویسان استان قزوین با انتشار نامه‌ای مشترک به عزت الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، خواستار پیگیری تخلفات حجت الاسلام حسین محمدیان، مدیر صدا و سیما در این استان شدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این نامه که تا لحظه انتشار خبر در نزدیک به 20 وبلاگ منتشر شده است، از ریاست سازمان صدا و سیما می‌خواهد تا مدیر این سازمان در استان قزوین را برکنار کند.

در این نامه آمده است:

چندی است رفتار های دور از ذهن و تصمیم های مغرضانه ی مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین که متاسفانه در لباس مقدس روحانیت نیز قرار دارد، موجب آزردگی خاطر دلسوزان نظام اسلامی و اخلال در امر مهم اطلاع رسانی به مردم شهید پرور قزوین از طریق رسانه ملی شده است. اقداماتی از قبیل ممنوع التصویر کردن تعدادی از مدیران اجرایی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی ،  قطع همکاری با جمعی از روحانیون و علمای به نام و محبوب استان، اخراج بي دليل تعدادي از کارمندان و هنرمندان ارزشی و انقلابی صدا و سیمای مرکز قزوین، عدم حضور در جلسات مختلف استان اعم از شورای اداری و شواری فرهنگ عمومی استان، نگاه ناصحيح به فرهنگ و دين در صدا و سيما و مجموع عملکرد وی در حدود یکسال و شش ماه مدیریت، نشان از بی تدبیری او در هدایت این دانشگاه بزرگ عمومی دارد.

فعالان فرهنگی استان و جمعی از وبلاگ‌نویسان در بخش دیگری از این نامه نوشته‌اند:

از نمایندگان محترم مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مسئولین محترم استان خواستار اتخاذ تصمیمی قاطع برای برکناری این مدیر نالایق بوده و از ریاست محترم سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران جناب آقای  سید عزت الله ضرغامی می‌خواهیم تا فردی شایسته مدیریت، با سابقه انقلابی و روحیه جهادی و ولایتمدار را برای تصدی این پست مهم برگزینند.

متن کامل این نامه را می توانید از این‌جا بخوانید.

انتهای پیام/.

  • سپهر

    سلام امیدواریم به زودی آقای ضرغامی یک حرکتی انقلابی صورت دهد چون دیگر جای درنگ نیست
    شیشه پنجره را باران شست(آقای ضرغامی)
    چه کسی اما چهره ننگین تورا
    از چهره شهر من خواهد شست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول