تأکید رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت‌های «فضای مجازی»

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار مسؤولان و محققان مركز اسناد انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی را مهم خواندند و تأكید كردند: قرار دادن اسناد متقن و جهت دهنده در فضای مجازی، به بسیاری از محققان و نویسندگان كمك شایانی خواهد كرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب تدوین و نگارش تاریخ دقیق و صحیح انقلاب اسلامی را به لحاظ امواج تأثیرگذار و الهام بخش آن، بسیار مهم و ضروری خواندند و تأكید كردند: در نگارش تاریخ انقلاب اسلامی، ارتقای كیفیت و توجه به میلیونها مخاطب نسل جوان كه اطلاع دقیقی از انقلاب اسلامی و مسائل مربوط به آن را ندارند، باید در اولویت اول قرار گیرد.

ایشان مقوله تاریخ را از نظر پر كردن خلاء تجربه در مخاطب بویژه نسل جوان بسیار مهم دانستند و افزودند: نگارش صحیح تاریخ موجب كسب تجربه برای مردم و بالا بردن آگاهی ها در جامعه خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی، تهیه جدول زمانی برای نگارش اولویتهای مورد نظر در تاریخ انقلاب اسلامی را ضروری خواندند و افزودند: انتخاب مخاطب نیز یكی دیگر از مسائل مهم در نگارش تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا اصلی ترین مخاطب این تاریخ، نسل جوانی است كه از حوادث انقلاب اسلامی و جزئیات، انگیزه ها و پیامدهای آن اطلاعی ندارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول