ورود به تبلیغ اینترنتی دین ضروری است؛ اما نه برای همه!

کارشناس تبلیغ اینترنتی گفت: رعایت نکات اخلاقی در دنیای مجازی و پرهیز از دام هایی که دشمنان بر سر راه مبلغان دینی پهن می کنند، از بایسته‌های تبلیغ در دنیای مجازی است.

به گزارش«وبلاگ نیوز» حجت الاسلام علی کریمی، کارشناس تبلیغ دینی در فضای مجازی در گفت‌و‌گو با رسا گفت: مباحث دینی یکی از مواردی است که در دنیای اینترنت مطرح می شود و افراد پرسش ها، شبهات و مباحث اعتقادی و کلامی خود را مطرح کرده یا درباره دین به تحقیق و جست‌و‌جو می پردازند.

وی در ادامه افزود: اینترنت فضای گسترده ای است که در چند سال اخیر مورد استفاده بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است و دنیای جدیدی را به روی مخاطبان خود گشوده است.

حجت الاسلام کریمی اظهار داشت: از این رو مبلغان دینی می توانند با حضور در این فضا و پاسخگویی به پرسش ها و شبهات، ارشاد، راهنمایی و تبلیغ دین بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: ضرورت تبلیغ دین در اینترنت بسیار واضح است و نیاز به اثبات ندارد،‌افراد بسیاری در دنیای مجازی حضور دارند که تشنه یادگیری معارف دینی هستند، یا افرادی که پرسش های بسیاری درباره مباحث دینی دارند و جایی برای یافتن پاسخ پرسش های خود پیدا نمی کنند.

این کارشناس تبلیغ دینی در فضای مجازی یادآور شد: بعضی افراد گمان می کنند، همین قدر که بتوانند وارد اینترنت شوند و مطالب خود را ارسال کنند کافی است، در حالی که دارا بودن ظرفیت علمی و اخلاقی و‌ آشنایی با شیوه های تبلیغ اینترنتی بسیار ضروری است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری گسترده دشمنان در فضای مجازی و راه اندازی شبکه های مختلف اجتماعی تأکید کرد: رعایت نکات اخلاقی در دنیای مجازی و پرهیز از دام هایی که دشمنان بر سر راه مبلغان دینی پهن می کنند، از دیگر ضرورت های تبلیغ در دنیای مجازی است.

حجت الاسلام کریمی تأکید کرد: بنابراین ورود به تبلیغ اینترنتی ضروری است اما نه برای همه، بلکه برای کسانی که اینترنت را بشناسند و توانمندی لازمه را برای فعالیت موثر تبلیغی در اینترنت داشته باشند و از طرف دیگر هم توانایی مصون نگه داشتن خود را از خطرات داشته باشند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول