«بلاگــ‌ها» واگذار می‌شود؟!

مدیر سرویس‌دهنده وبلاگ “بلاگــ‌ها” با انتشار خبری اعلام کرد توان ادامه مدیریت این سرویس‌دهنده را ندارد و قصد دارد آن‌را واگذار کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» روح‌الله طالبیان مدیر این سرویس دهنده با انتشار خبری در وبلاگ مدیریت بلاگها اعلام کرد پس از هزینه بیش از 100میلیون ریال برای این سرویس‌دهنده، بلاگها هیچ بازگشت سرمایه‌ای نداشته و او قصد دارد این سرویس‌دهنده را واگذار کند یا یک حامی مناسب را برای آن پیدا کند.

گرچه طالبیان به کاربران خود اطمینان داده است که اطلاعات آن‌ها از دست نخواهد رفت، اما مشکلات عدیده اخیر در این سرویس‌دهنده و تجربه واگذاری سرویس‌دهنده‌ها باعث می‌شود قشر قابل توجهی از کاربران نخستین سرویس‌دهنده وبلاگ فارسی با هسته وردپرس کوچ را به ماندن ترجیح دهند.

علاقه‌مندان به مذاکره با مدیر بلاگها می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۳۲۲۰۱۴۱۰ یا ایمیل hostbaran@gmail.com تماس بگیرند.

شاپلاگر هم واگذار شد!

سرویس‌دهنده فروشگاه اینترنتی “شاپلاگر” هم بدون هیچ توضیح قبلی، به شرکت جهان سیستم ایرانیان با نام تجاری تجارت الکترونیک پادینا واگذار شد.

دلیل واگذاری این سرویس‌دهنده هم عدم توان مدیریت مدیر پیشین در اداره آن عنوان شده است.

فرشاد شمشاد، مدیر عامل شرکت جهان سیستم ایرانیان در گفت‌وگو با ای شاپ نیوز درباره هدف خرید این سرویس‌دهنده گفت: هدف ما ارتقای کمی و کیفی نرم افزاری و سخت افزاری شاپلاگر به گونه‌ای که به عنوان اولین سیستم، برترین نیز باشیم و این افتخار را داشته باشیم که همه فروشندگان ایرانی ما را انتخاب کنند.

گفتنی است تیم جدید مدیریت شاپلاگر با انتشار سوگندنامه‌ای، به کاربران خود قول داده است که همیشه در دسترس باشد و تا حد توانش آزادی بیان را حفظ کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول