آغاز ثبت‌نام اردوی وبلاگ‌نویسان کشور با عنوان «نور»

ثبت نام اردوی وبلاگ‌نویسان کشور با عنوان «نور» و با شعار «عفاف، معنویت، امنیت اخلاقی» آغاز شد. این اردو قرار است از 28 تا 30 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور سیصد نفر از وبلاگ نویسان سراسر کشور در تهران برگزار شود.

محمدحامد احسانبخش دبیر اجرایی این اردو، در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» ضمن اعلام این خبر گفت: ثبت نام به‌صورت اینترنتی از 9 اردیبهشت آغاز شده و تا تاریخ 17 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی افزود: وبلاگ نویسان می‌توانند جهت ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره عفاف و حجاب به سایت جشنواره مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

احسانبخش از جمله برنامه های این اردو را کارگاه‌های تخصصی با موضوعاتی همچون عکاسی و فتوبلاگ، پادکست، کلیپ، ادبیات وبلاگ، اخلاق رسانه ای و همچنین بازدیدهای فرهنگی همچون بازدید از اماکنی نظیر باغ موزه دفاع مقدس، شهرک سینمایی غزالی،کاخ موزه سعد آباد، پردیس سینمایی ملت و… اعلام کرد.

دبیر اجرایی اردوی نور برگزار کنندگان این اردو را سازمانهای مختلف برشرمرد و خاطرنشان کرد: هر کدام از این نهادها به فراخور شرح وظایفشان، امکاناتی در اختیار ما می‌گذارند. معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، سازمان صدا و سیما، مرکز توسعه رسانه های مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت آموزش و پرورش از نهادهای مشارکت کننده هستند. البته برگزار کننده اصلی اردو سازمان صدا و سیما بعنوان متولی اصلی جشنواره نور و شهرداری تهران هستند.

احسانبخش استقبال از این اردو را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: بدون اینکه تبلیغات اردو آغاز گردد در اولین روز ثبت نام، بیش از هفتاد نفر از وبلاگ نویسان ثبت نام کردند که نشان دهنده استقبال وبلاگ نویسان از این برنامه است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول