برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی استان گرگان

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، نخستین مسابقه وبلاگ نویسی را با موضوع گردشگری و معرفی جاذبه های این استان  برگزار  می کند.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» نخستین جشنواره وبلاگ نویسی استان گرگان به همت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان و حمایت جمعی از سازمان ها، نهاد ها و شرکت های خصوصی این استان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، استفاده بیش از پیش از فضای مجازی در جهت معرفی گرگان، سوق دادن وبلاگ نویسان در جهت پرداختن به موضوعات مرتبط با استان، ترویج فرهنگ گرگاندوستی

و تحقق بخشی از اهداف شهر الکترونیک گرگان از اهداف برگزاری این مسابقه وبلاگ نویسی است.

همچنین موضوعات شاخص شرکت در جشنواره، به ترتیب فرهنگ بومی گرگان اعم از آداب و رسوم، گویش، بازی های محلی و غذاهای محلی، توسعه و هنر استان گرگان، بافت تاریخی و معماری گرگان، جاذبه های گردشگری طبیعی گرگان، مشاهیر و نام آوران پیشین یا معاصر گرگان، گرگان از نگاه من و عناصر گرگان تاریخی می باشد.

بر اساس این گزارش، مطالب ارسالی می تواند به شکل معرفی، خاطره، تحلیل، گزارش و دلنوشته بوده و به نحوی با یکی از موضوعات جشنواره ارتباط داشته باشد.

وبلاگ های شرکت کننده از لحاظ محتوا و فرم می بایست تابع قوانین کشور باشند و  مطالب باید از سوی نویسنده وبلاگ تولید شده و از این رو مطالب کپی شده در جشنواره شرکت داده نخواهند شد.

همچنین، تعداد آثار ارائه شده برای شرکت در جشنواره حداقل یک و حداکثر ده اثر می باشد که البته آثار مذکور می تواند مربوط به یک موضوع و یا هر ده موضوع ذکر شده باشد؛ در انتهای ارزیابی، هر وبلاگ حداکثر در سه موضوع جزو برترین ها معرفی خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، هر فرد  فقط می تواند با یک وبلاگ در مسابقه شرکت کند و آثار شرکت داده شده دباید طی فاصله زمانی، 10 اردیبهشت تا 20 خرداد ماه 1390 در وبلاگ قرار گرفته باشند.

کلیه آثار شرکت داده شده در جشنواره می بایست تا 27 خرداد در صفحه اول وبلاگ شرکت کننده به نمایش گذاشته شود.

علاوه بر محتوا، که از ملاک های اصلی ارزیابی خواهد بود، نوآوری و خلاقیت در آثار تولید  شده، استفاده از تصویر یا تصاویر مرتبط، قابل دسترس بودن مطالب در بازه زمانی کوتاه، تعداد بازدیدها، پویایی نظرات، به روز رسانی مستمر و منظم وبلاگ، در ارزیابی مورد نظر خواهد بود.

گفتنی است، در پایان و بعد از انجام داوری، سه اثر وبلاگی برگزیده در هر موضوع انتخاب و افراد برتر مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره، اینجا کلیک نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول