اعلام برگزیدگان مسابقه وبلاگ‌نویسی تبیان زنجان

بعد از گذشت بیش از دو ماه از داوری آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه وبلاگ های دینی تبیان زنجان، نتایج این مسابقه با اعلام نفرات برگزیده اعلام شد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز»، سومین دوره جشنواره ملی وبلاگ نویسی دینی(تبیان زنجان) پس از طی مراحل برنامه ریزی شده با معرفی برترین ها به پایان رسید.

بر این اساس، محمدرضا اسماعیل بیگی، با وبلاگ بوی دین به عنوان نفر نخست جشنواره وبلاگ نویسی تبیان زنجان معرفی و برنده یک عدد لپ تاپ، مجموعه نرم افزاری مشکات، تندیس و لوح جشنواره شده است.

همچنین عطیه کشتکاران، زهرا دهقانی و معصومه موسوی به طور مشترک با وبلاگ گل دختر رتبه دوم مسابقه را به خود اختصاص دادند و برنده کمک هزینه سفر حج، ربع سکه بهار آزادی، تندیس و لوح جشنواره شدند.

بر اساس این گزارش، علیرضا منتظری با وبلاگ یا ذبیح الله، امیرحسین مهدی پور با وبلاگ عصر ظهور و نقی خوش حلق با وبلاگ از این زاویه، رتبه های سوم تا پنجم جشنواره وبلاگ های دینی تبیان زنجان را کسب نمودند.

رتبه های ششم تا دهم سومین جشنواره وبلاگ های دینی به ترتیب به مصطفی حسرتی با وبلاگ آفتاب پنهان، محسن قهرمانی با وبلاگ ناطق، مهدویت و انتظار، محمد حسین طاهری با وبلاگ مراقبه های زهیر، مسعود ساعدی با وبلاگ نگاه نو و صالحه دری با وبلاگ سبوی پنهان رسیده است.

گفتنی است، سومین جشنواره وبلاگ های دینی(تبیان زنجان) با معرفی 25 وبلاگ برگزیده با جوایز نفیس و 55 وبلاگ شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.

تاکنون اطلاعیه در مورد برگزاری مراسم اختتامیه و چگونگی دریافت جوایز از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر نشده است.

دبیرخانه جشنواره تبیان زنجان همچنین از اعلام فراخوان چهارمین دوره جشنواره ملی وبلاگ های دینی در سال 90 خبر داد که به زودی منتشر می شود.

شایان ذکر است، علاقه مندان می توانند برای دیدن لیست کامل 80 وبلاگ معرفی شده از سوی پایگاه اطلاع رسانی تبیان زنجان، اینجا کلیک نمایند.

انتهای پیام/.

۲ comments

  • محسن میرزایی

    با سلام مسابقه فوق العاده ای بود . خیلی سعی کردم خودمو برسونم اما نشد . وبلاگ های جذابی بودند

  • با سلام و خسته نباشید فراوان
    نمی دانم از چه معیاری وبلاگ های برگزیده انتخاب شده اند ولی معیار خوبی نبوده انشاالله همه کسانی که در مسابقه برنده شده اند جایزه مبارکشان باشد
    اما داوران محترم نگاهی به وبلاگ من بیاندازید http://www.akharinmonje.mihanblog.com می خواهم بدانم وبلاگ من چه مشکلی داشته و چه چیزی کم و کسری داشته که حتی جزو نفرات آخر برندگان هم نبوده ام می توانید وبلاگ من را با بقیه وبلاگ های برنده مقاسیه کنید اگه حقم نبود چشم هر چی شما بگویید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول