مسئولین ولایت‌پذیری عملی خود را اثبات کنند

جمعی از وبلاگ‌نویسان و فعالان فضای مجازی با انتشار بیانیه مشترکی، ضمن تجدید بیعت با ولایت، از مسئولین خواستند تا “ولایت پذیری عملی خود را اثبات کنند و راه را بر هرگونه شایعه و حرف‌های حاشیه‌ای ببندند”.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در  این بیانیه که تا لحظه تنظیم این خبر توسط 57 وبلاگ‌نویس و فعال شبکه‌های اجتماعی امضا شده است، با تأکید بر این موضوع که ولایت‌پذیری از وظایف هر مسلمان است، آمده است:

ما وبلاگ‌نویسان و فعالان فضای مجازی وظیفه خود می‌دانیم تجدید بیعت خود با ولی‌فقیه را اعلام کرده و اعلام کنیم که حمایت‌ها و همراهی‌های ما با گروه‌ها و مسئولین تا زمانی است که در مسیر ارزش‌های الهی و اسلامی گام بردارند. ما با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم و مرزهای اعتقادی‌مان را با تمام وجود حراست می‌کنیم.

در این بیانیه وبلاگ‌نویسان از مسئولین خواسته شده است تا ولایت پذیری عملی خود را اثبات کنند و راه را بر هرگونه شایعه و حرف‌های حاشیه‌ای ببندند.

در جمع امضا کنندگان این بیانیه نام وبلاگ‌نویسان مطرحی چون امید حسینی (آهستان)، محمدصالح مفتاح (آذرباد)، سید شهاب‌الدین واجدی (عکاس مسلمان)، تقی دژاکام (آب و آتش)، فرشاد مهدی‌پور (سردبیر سابق نشریه پنجره) و تشکل‌هایی چون جبهه وبلاگی غدیر، پایگاه خبری طلبه‌بلاگ و سرویس‌دهنده فتوبلاگ پروپیک‌نت به چشم می‌خورد.

برای مطالعه متن کامل این بیانیه و لیست امضا کنندگان آن می‌توانید به وبلاگ “آذرباد” مراجعه کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول