آقای وزیر! فیس‌بوک فیلتر است

وزیر محترم اطلاعات درباره راه اندازی صفحه فارسی رژیم صهیونیستی در فیس بوک خواستار مقابله کاربران ایرانی با این اقدام شده است.

معنی این اظهار نظر این است که کاربران ایرانی فیس بوک مثلا با ایجاد صفحاتی در این شبکه اجتماعی به ابراز انزجار و تنفر از رژیم اشغالگر قدس بپردازند. البته راه های مختلفی برای مقابله با اقدامات ضد ایرانی رژیم صهیونیستی وجود دارد که کاربران هوشمند ایرانی می توانند از آنها استفاده کنند.

همانگونه که وزیر محترم اطلاعات نیز حتما می دانند و به جهت همین دانش نیز از کاربران ایرانی دعوت به مقابله با رژیم صهیونیستی کرده اند، فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی و کلا ابزار مدرن و تعاملی وب، علاوه بر اینکه ممکن است مضراتی داشته باشد، ابزاری بسیار کارآمد در دفاع از ارزش ها و حقوق ملت ایران است و طبیعتا، ایرانیان دوست می دارند که در صورت برخوردار بودن از حق قانونی استفاده از امکانات ارتباطی نوین به دفاع از این ارزش ها بپردازند. اما …

آقای وزیر، فیس بوک در ایران فیلتر است.

انتهای پیام/.

ایمان بیک، ایتنا

*توضیح: این یادداشت، نظر شخصی نویسنده آن است. در صورتی که نظری غیر از این دارید و یا می‌خواهید درباره این موضوع اظهار نظر کنید، حرف‌های‌تان را از این‌جا ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول