اختتامیه اردوی سه روزه وبلاگ‌نویسان برگزار شد

مراسم اختتامیه اردوی سه روزه جشنواره عفاف و حجاب(نور) در عصر روز جمعه و با حضور وبلاگ نویسان شرکت کننده در اردو، تنی چند از مسئولان این اردو و نیز مدعوین، در تالار ایوان شمس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» آشتیانی زاد، مشاور امور زنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و دبیر کمیته رسانه های مجازی، سید محمدهادی ایازی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و لطف‌الله سیاهکلی معاون رسانه مجازی صدا و سیما از سخنرانان اختتامیه بودند.

در خلال برنامه گروه حنانه به اجرای سرود خوانی پرداخت و کلیپ‌هایی نیز در زمینه پاسداشت مقام مادر و نیز گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر پخش شد.

بخش بعدی برنامه تقدیر نمادین از وبلاگ نویسان عرصه صدا و سیما بود. در ابتدا به “هدی بلندی” فرزند شهید بلندی صاحب وبلاگ “اینک شوکران” یادبودی اهدا شد و سپس به خبرنگار وبلاگ نویس مرد “محمد دلاوری” صاحب وبلاگ “اعترافات“، خبرنگار وبلاگ نویس زن “میترا لبافی” صاحب وبلاگ “کوچه خوشبخت“، در بخش وبلاگ طنز به “مصطفی حسن زاده” صاحب وبلاگ “من به وزن کلمات” و نیز در بخش وبلاگ خانوادگی از “محمدرضا موذن زاده” و همسرش “سارا عرفانی” صاحب وبلاگ “از جنس خدا” تقدیر شد.

در ادامه هم به قید قرعه به 14 نفر از حاضرین سفر زیارتی کربلای معلی اهدا شد و به 2 نفر از وبلاگ نویسان که در طول اردو داستان کوتاه نوشته بودند جوایزی اهداء شد.

پایان بخش این اختتامیه قرائت منشور اخلاقی وبلاگ نویسی و پخش نماهنگ کوتاهی از سخنان و نیز تصاویر جلسات، کلاس‌ها و برنامه های فرهنگی تفریحی اردو بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول