در فضای مجازی نیاز به یک «کربلای5» دیگری است

یک فعال وبلاگ‌نویس کشور در سومین نشست وبلاگ نویسان ارزشی گیلان، با اشاره به جنگ نرم دشمن در شبکه جهانی اینترنت، اظهار داشت: در فضای مجازی نیاز به یک “کربلای5” دیگری است.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، حجت الاسلام بهرامی، یکی از فعالان عرصه وبلاگ نویسی کشور در سومین نشست وبلاگ نویسان ارزشی استان که 30 اردیبهشت در رشت برگزار شد، اظهار داشت: دین مداری و محتوای دینی عاملی در جهت پیروزی اسلام بر دیگر ادیان است.

وی با اشاره به جنگ وهابیت بر علیه مسلمانان در عرصه کنونی، خاطرنشان کرد: دشمن با رسیدن به این نتیجه که فرهنگ اهمیت خاصی دارد، جنگ نرم را راه اندازی کرده است.

حجت الاسلام بهرامی، تاکید کرد: در جنگ نرم انسان دین خود را از دست می دهد که به مراتب بدتر از، از دست دادن جان انسان است.

این فعال عرصه وبلاگ نویسی کشور، با انتقاد از حمایت کافی از فعالان عرصه مجازی و جنگ نرم دشمن در شبکه جهانی اینترنت، تاکید کرد: در فضای مجازی نیاز به یک کربلای5 دیگری است.

وی همچنین به ضرورت سازماندهی وبلاگ نویسان ارزشی به صورت تخصصی اشاره و تصریح کرد: تشخیص نقاط ضعف و قدرت دشمنان در زمینه مجازی از ملزومات فعالیت در عرصه وبلاگ نویسی است.

حجت الاسلام بهرامی، با بیان اینکه وبلاگ نویسان ارزشی باید در فضای اینترنت به رفع شبهات بپردازند، تاکید کرد: همه آمال و آرزوی دشمنان، گرفتن عزت، احترام، بزرگی و ارزشهای تفکر شیعه است.

در ادامه مراسم، محسن فرحی، یکی از اعضای مجمع وبلاگ نویسان ارزشی گیلان، با ارائه گزارشی از روند حرکت مجمع در طول سه ماه گذشته، به بیان برنامه های پیش روی این مجمع اشاره کرد.

وی فعالیت های جزیره ای و به دور از هماهنگی تشکلی را یکی از آفت های وبلاگ نویسان ارزشی دانست و خاطرنشان کرد: ارتباط و هماهنگی بیشتر فعالان حوزه سایبری در گیلان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

در ادامه نشست، اعضای مجمع نظرات خود را در خصوص عملکرد مجمع و شورای مرکزی بیان کردند.

گفتنی است، در این برنامه یک روزه، قریب به 70 وبلاگ نویس ارزشی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/.

One comment

  • از تورات ،کسی که سکوت اختیار کندو کم حرف باشد، نجات می یابد.

    از انجیل ،کسی که قناعت کند،سیر میشود.

    از زبور،کسی که مخالفت با هوس های انحرافی نفسانی نماید، از بلاها ایمن می گردد.

    از قرآن ،کسی که بر خدا توکل نماید ،خدا او را کافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول