مسابقه وبلاگ‌نويسی «از فاطمه(س) تا ولايت» برگزار می‌شود

مسابقه وبلاگ‌نويسی «از فاطمه(س) تا ولايت» به همت اداره كل تبليغات اسلامی چهارمحال و بختياری و با همكاری ستاد برگزاری هفته زن و روز مادر برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از روابط عمومی اداره كل تبليغات اسلامی چهارمحال و بختياری، معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اين اداره كل با بيان اين خبر گفت: در آستانه فرارسيدن ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع)، اداره تبليغات اسلامی چهارمحال و بختياری با هدف گسترش محتوای ارزشی در فضای مجازی و معرفی الگوهای برتر مسابقه وبلاگ‌نويسی «از فاطمه(س) تا ولايت» را برگزار می‌كند.

حجت‌الاسلام «سيدمحمد ميربد» اظهار كرد: اين مسابقه در هشت محور برگزار می‌شود كه نقش تاريخی زن در تمدن ايران و اسلام و بازخوانی انديشه‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری در ارائه هويت نوين زن ايرانی و مسلمان، از جمله مهم‌ترين اين محورها هستند.

از ديگر محورهای اين مسابقه می‌توان به موضوعاتی مانند فرهنگ فاطميه(س) در اسلام امروز، فاطمه‌شناسی و امام‌شناسی، حماسه زنان نمونه در قرآن، فاطمه(س) و مهدويت و فاطمه(س) در اديان ديگر اشاره كرد.

مهلت ثبت ‌نام برای شركت در اين مسابقه وبلاگ‌نويسی، از چهارم خردادماه مصادف با ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) تا 26 خرداد برابر با ولادت امام علی(ع) است و اسامی برگزيدگان اين مسابقه نيز در روز 26 تيرماه، مصادف با ميلاد امام زمان(عج) اعلام و به برگزيدگان جوايز نفيسی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در اين مسابقه به پايگاه اينترنتی این مسابقه مراجعه كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول