امکان انتقال وبلاگ‌های بلاگر به پرشین بلاگ فراهم شد

با توجه به مسدود شدن سرویس وبلاگ بلاگر (Blogger.com) در داخل کشور، اکثریت کاربران فارسی زبان این سرویس، امکان دسترسی به مطالب خود را ندارند و همچنین محتوای ارزشمند بسیاری از این وبلاگ ها از دسترس خارج شده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پرشین وبلاگ، پرشین بلاگ به منظور ارائه سرویس به این دسته از کاربران، امکان import کردن مطالب وبلاگ های بلاگر را به سایت اضافه کرده است. کاربران از دو طریق می توانند اطلاعات وبلاگ بلاگری خود را وارد پرشین بلاگ کنند.

1- با وارد کردن نام کاربری و پسورد اکانت بلاگر: پس از وارد کردن نام کاربری و پسورد اکانت بلاگر خود، لیستی از وبلاگ های شما در بلاگر نمایش داده می شود و با یک کلیک، کلیه پست های موجود در وبلاگ بلاگر شما، وارد سرویس پرشین بلاگ شده و روی وبلاگ پرشین بلاگتان منتشر می شود.

2 – گرفتن خروجی XML از بلاگر و آپلود کردن فایل xml در پرشین بلاگ: برای گرفتن بکاپ وبلاگ بلاگر خود، مطابق عکس زیر عمل کنید (منوی setting و سپس گزینه Export Blog) با اینکار یک کپی از مطالب وبلاگتان با فرمت XML به شما داده می شود. فایل مورد نظر را روی رایانه خود ذخیره کنید. سپس در پرشین بلاگ وارد شوید و در صفحه انتقال وبلاگ از بلاگر، فایل مورد نظر را آپلود کنید. کلیه پست های وبلاگ با این روش وارد وبلاگ پرشین بلاگ شما خواهد شد.

لازم به ذکر است، لینک انتقال وبلاگ از بلاگر، در بخش لینک های تنظیمات وبلاگ در داخل پنل پرشین بلاگ قابل رویت است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول