كارگاه آموزشی «وبلاگ‌ نويسی دينی» در اردبيل برگزار می‌شود

كارشناس آموزش و پژوهش اداره‌كل تبليغات اسلامی اردبيل از برپايی كارگاه آموزشی ـ مهارتی “وبلاگ‌ نويسی دينی” در اردبيل خبر داد.

به گزارش«وبلاگ نيوز» علی دژبانی، كارشناس آموزش و پژوهش اداره‌كل تبليغات اسلامی استان اردبيل در گفت‌وگو با ايكنا گفت: اين كارگاه برای 400 نفر از روحانيان، مبلغان، مبلغات، بانوان فرهيخته، مداحان، مسئولان هيئت‌های مذهبی و كانون‌های فرهنگی، فعالان و اقشار تأثيرگذار فرهنگی و دينی و كاركنان اداره‌كل برگزار می‌شود.

وی افزود: اين دوره آموزشی به صورت كارگاه عملی در سالن اجتماعات اداره‌كل تبليغات اسلامی برپا خواهد شد.

دژبانی افزود: دوره آموزشی وبلاگ نويسی با هدف آشنايی شركت‌كنندگان با نحوه طراحی و راه‌اندازی وبلاگ دينی و فرهنگی و كيفيت درج محتوا به منظور انعكاس اخبار، درج مقالات و پژوهش‌های دينی و فرهنگی در فضای مجازی به منظور ارتباط، تبادل انديشه و ارتقای اطلاعات فرهنگی و دينی برای گروه‌های هدف طراحی و اجرا می‌شود.

كارشناس آموزش اداره‌كل تبليغات اسلامی اردبيل افزود: كلاس طراحی شده برای اين دوره 20 نفر ظرفيت دارد كه طبق برنامه‌ريزی به عمل آمده گروه‌های هدف در اين دوره شركت می‌كنند.

دژبانی گفت: دوره آموزشی وبلاگ نويسی هشت ساعت است كه با همكاری كارشناس انفورماتيك اداره‌كل تبليغات اسلامی سرفصل‌های آموزشی آن تدوين و جزوه آموزشی در اختيار شركت‌كنندگان قرار می‌گيرد.

وی در پايان تصريح كرد: اين دوره آموزشی در نيمه دوم خردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول