آغاز موج وبلاگی «زن غربی را آزاد کنید»

موج وبلاگی «زن غربی را آزاد کنید» با هدف اعتراض به سوء استفاده از زنان در جوامع غربی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در بخشی از پیام آغاز این موج وبلاگی آمده است:

غرب با تمام ادعاهایی که در مورد دفاع از حقوق بشر داشته و دارد، بیشترین جفا را در طول تاریخ بشریت در حق انسانیت کرده است و در این میان سهم زنان غربی در برخورداری از مظالم عصر تجدد بیش از سهم ایشان نسبت به سایر مزایای اجتماعی و انسانی بوده است. بنا به گفته یکی از جامعه شناسان غربی، طرفداران حقوق زنان حتی به اندازه اختراع ماشین لباسشویی به جامعه زنان خدمت نکرده اند و در واقع از زن به عنوان ابزاری برای اعمال خودکامگی سران استکبار استفاده شده است. به نظر می رسد اگر چه طرفداران تفکرات لیبرالیستی از ابتدا قصد داشته اند به بهانه دفاع از زن فرهنگ بی بند و باری را در لفافه ای به نام تساوی حقوقی به خورد افکار عمومی و البته زنان بدهند اما در این میان زن مدرن نیز در سرعت بخشیدن به این روند و تن دادن به این جفاها  کم مقصر نبوده است!

لازم به ذکر است، این موج وبلاگی، با تاسی از فرمایشات مقام عظمای ولایت در جمع گروهی از زنان نخبه ایرانی که در سالگرد میلاد بانوی دو عالم در اول خردادماه سال 1390 برگزار شد، بوده است و یکی از اهداف آن، ظلم و ستمی است که بر جامعه زنان فارغ از هر دین و آیینی روا شده است.

همچنین، از تمام اعضای جبهه جهادگران مجازی و دیگر دوستان دعوت به عمل آمده است تا با یادداشت‌ هایی با موضوعات پیشنهادی چون زن، خانواده، تربیت، استفاده ابزاری غرب از زن، زن و رسانه، نقش زنان در تحولات اجتماعی و … در وبلاگ‌های خود به این موج بپیوندند.

شایان ذکر است، تا لحظه تنظیم خبر بیش از 40 وبلاگ با ایجاد یادداشت هایی به این موج وبلاگی ملحق شده اند.

گفتنی است، این سومین موج وبلاگی جبهه جهادگران مجازی است، و برای پیوستن به این موج می توانید به وبلاگ موج وبلاگی جهادگران مجازی مراجعه نمایید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول