اطلاعات کاربری توهین‌کنندگان به امام هادی(ع) افشا می‌شود+تکمیلی

اهانت‌های تعدادی از کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک و راه‌اندازی موج وبلاگی “جانم فدای حضرت هادی(ع)”، باعث شد یک وبلاگ‌نویس در قالب وبلاگ “هتاکین” به افشای نام توهین کنندگان به امام علی النقی(ع) بپردازد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این اهانت‌ها که از حدود 2ماه پیش آغاز شده بود، باعث واکنش وبلاگ “از جنس خدا” پیرامون این موضوع شد که همین واکنش، به جز عکس‌العمل کاربران شبکه‌های اجتماعی، حمایت بیش از 200 وبلاگ‌نویس را در پی داشت.

در این میان، آرمین علوی، با راه‌اندازی وبلاگ “هتاکین“، قصد دارد اطلاعات کاربری اعضای توهین کننده به امام دهم شیعیان را منتشر کند.

علوی در وبلاگ خود نوشته است که اطلاعات اعضای صفحه توهین کننده به امام هادی(ع) برای حفظ آبروی آنان به صورت تدریجی منتشر می‌شود تا اعضای این اتاق در صورت پشیمان شدن، از عضویت صفحه مذکور خارج شوند و اطلاعات آن‌ها منتشر نشود.

نویسنده وبلاگ “هتاکین” در این زمینه توضیح داده است:

از این پس تمامی صفحات موجود در فیس بوک و محیطهای مشابه که محلی برای توهین به مقدسات و نظام جمهوری اسلامی باشند از دیدگان تیزبین امت حزب الله دور نخواهد بود و نخواهیم گذاشت که تا ما زنده هستیم احدالناسی اجازه ی توهین به مقدسات الهی را به خویش راه داده و در جامعه ی اسلامی ایران با آسودگی زندگی کند.

علوی در توضیح این وبلاگ از مراجع قانونی کشور خواسته است تا با این افراد برخورد قاطعی صورت دهد و جزییات تمامی افراد توهین کننده در اختیار نهادهای مرتبط قرار می‌گیرد.

تاکنون 3لیست از اعضای این صفحه منتشر شده است که تنها نام کاربری آن‌ها به همراه یک عکس محو لیست شده است و افشای اطلاعات 4 عضو این صفحه به‌دلیل خروج از آن منتفی شده است.

گفتنی است پیش از این توهین به مقدسات در روزهای ماه محرم و ایام فاطمیه(س) به امری عادی در شبکه‌های اجتماعی هم‌چون فیس‌بوک و فرندفید تبدیل شده بود که واکنش فعالان مجازی شیعه را در پی داشت؛ اما تاکنون این نوع اقدام در این زمینه بی‌سابقه بوده است.

تکمیلی:

بر اساس اعلام مدیر وبلاگ “هتاکین” تاکنون 15 نفر از اسامی اعلام شده با ارسال کامنت خصوصی و خروج از صفحه توهین به امام هادی(ع)، اعلام کرده‌اند که از این اقدام پشیمان شده‌اند.

انتهای پیام/.

  • احسنت به مديران وبلاگ هتاكين
    توهين كنندگان به ائمه س وهابي صفتند و ابشخورشان معلوم است. انها در صددند تا حساسيت ما را نسبت به مقدساتمان بسنجند و به محض بي تفاوتي ما مراحل بعدي نقشه ي شومشان را اجرا مي كنند
    بازهم از كار انجام شده در مقابل اين حركت متشكريم و اميدواريم در موارد مشابه عكس العملها سريعتر باشد
    اجرتان با امام هادي ع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول