امکان جدید تغییر آدرس وبلاگ و انتقال مطالب در «بلاگفا»

امکان تغییر آدرس وبلاگ و انتقال مطالب و نظرات به آدرس جدید به بخش مدیریت وبلاگهای “بلاگفا” اضافه شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در بعضی از موارد کاربر از آدرس فعلی وبلاگ خود راضی نیست و یا آدرس جدید و بهتری را برای انتشار محتوای وبلاگ خود در نظر دارد و یا در مواردی ممکن است کاربری از ادامه فعالیت در آدرس فعلی خود منصرف شده و در عین علاقمند باشد در آدرس دیگری مطالب خود را بنویسد. در این شرایط، کاربران می توانند از امکان جدید استفاده کرده و آدرس وبلاگ خود را تغییر دهند.

لازم به ذکر است، همه مشخصات، مطالب و نظرات و همچنین قالب وبلاگ و اطلاعات موضوعات و نویسندگان وبلاگ به آدرس جدید منتقل خواهد شد.

کاربران سایت برای استفاده از این امکان کافیست در بخش مدیریت وبلاگ و در منوی میز کار گزینه “دیگر امکانات” را انتخاب کنند و آنجا گزینه “تغییر آدرس وبلاگ” را انتخاب کنند.

البته باید تغییر آدرس وبلاگ را پس از بررسی و مطالعه کافی انجام دهید. چون تغییر آدرس وبلاگ باعث خواهد شد که وبلاگ قبلی شما حذف شود و در نتیجه لینکهایی که به وبلاگ قبلی شما (در سایتها و دیگر وبلاگها) وجود داشته دیگر کار نکند و همچنین ممکن است با تغییر آدرس بخشی از بازدید وبلاگ خود را از دست دهید.

پس از تغییر آدرس وبلاگ برای جلوگیری از سو استفاده، وبلاگ قبلی را نیز دوباره ثبت کنید تا حداقل برای مدتی آدرس قبلی برای ثبت توسط دیگران در دسترس نباشد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول