وبلاگ های برتر قرآنی «کلام نور» معرفی شدند

رئیس آموزشکده شهید چمران رشت از اعلام نتایج مسابقه وبلاگ نویسی دانشجویی “کلام نور” در موضوع قرآن کریم خبر داد.

عبدالله عارفی پور در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» در رشت، اظهار داشت: با پایان یافتن داوری فنی و محتوایی وبلاگ های رسیده به مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور، نتایج در دو بخش آموزکده های فنی و حرفه ای و مراکز تربیت معلم و بخش آزاد و عمومی اعلام شد.

رئیس آموزشکده فنی شهید چمران رشت، با اشاره به اینکه در مجموع 77 وبلاگ در مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: این مسابقه ویژه دانشجویان فنی و حرفه ای و تریبت معلم گیلان است.

وی با بیان اینکه با توجه به رای داوران، وبلاگ قرآن آسمانی به نویسندگی امید خانی خواه از آموزشکده فنی شهید چمران رشت به عنوان نفر نخست بخش اصلی معرفی شده است، تصریح کرد: همچنین وبلاگ معجزه قرن به نویسندگی مجید باشرف از آموزشکده فنی شهید چمران رشت و وبلاگ تسنیم قرآنی به نویسندگی سید عدنان حسینی از آموزشکده فنی صومعه سرا رتبه های دوم سوم را به خود اختصاص دادند.

عارفی پور، با تاکید بر اینکه با توجه به تبلیغ گسترده و پوشش خبری مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور، تعداد قابل توجهی از شرکت کنندگان از سراسر کشور در بخش آزاد و عمومی شرکت کردند، بیان داشت: با توجه به این موضوع و داوری انجام شده، سه وبلاگ برگزیده در این بخش نیز معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه مهدی شعبانی با وبلاگ مهیمن از شهر بروجرد به عنوان نفر اول بخش آزاد و عمومی مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور معرفی شدند، تاکید کرد: حمید عابدینی با وبلاگ شهر قرآن از شهر تبریز و رسول گل محمدی با وبلاگ برهان از شهر تهران، رتبه های دوم و سوم این بخش را کسب نمودند.

رئیس آموزشکده فنی شهید چمران رشت، اذعان کرد: زمان برگزاری آیین اختتامیه و اهدای جوایز متعاقبا از طریق سایت مسابقه به آدرس www.kalame-noor.ir و پایگاه های خبری اعلام می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول