مشارکت بیش از 500 وبلاگ در جشنواره «خط بیداری»

دبیر اجرایی جشنواره وبلاگ نویسی «خط بیداری» از شرکت بیش از 500 وبلاگ در مهلت زمان 12 روزه این جشنواره خبر داد.

علیرضا شاطری، دبیر اجرایی جشنواره وبلاگ نویسی “خط بیداری” با بیان این مطلب به خبرنگار «وبلاگ نیوز» گفت: بیش از 500 اثر در مهلت ثبت نام 12 روزه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که متاسفانه علی‌رغم اطلاع رسانی خوب سایت جشنواره، تعدادی از این آثار به دلایل مغایر بودن با موضوعات جشنواره، عدم درج آدرس مستقیم پست وبلاگ و … از مرحله نخست داوری حذف شدند.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می توانند آثاری را که به مرحله دوم جشنواره وبلاگ نویسی «خط بیداری» راه پیدا کرده اند را در بخش وبلاگهای داوری شده مشاهده نمایند، تصریح کرد: در مرحله دوم پس از بررسی آثار توسط داوران تخصصی و بررسی اعتراضات داوری، بیش از 10 وبلاگ صاحب رتبه های برتر جشنواره شده اند.

دبیر اجرایی جشنواره وبلاگ نویسی «خط بیداری»، تاکید کرد: کلیه آثاری که به مرحله دوم داوری راه یافته اند به استثناء وبلاگهای صاحب رتبه های برتر در مرحله تخصصی داوری با ورود به مرحله سوم داوری که همان مرحله  انتخاب سه پست برتر حشنواره از نگاه مخاطبین می باشد، به رقابت با یکدیگر می پردازند.

شاطری با بیان اینکه توضیحات بیشتر در مورد مرحله سوم داوری در بخش راهنمای مرحله سوم داوری سایت جشنواره  خط بیداری درج شده است، خاطرنشان کرد: رتبه های برتر مرحله دوم و مرحله سوم در مراسم اختتامیه جشنواره که در تاریخ 23 تیر ماه سال جاری برگزار می شود، معرفی می شوند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول