آیت الله امجد هیچ وبلاگی ندارند که مسدود شود

در پی مسدود شدن وبلاگ منتسب به حضرت آیت الله امجد، حجت الاسلام حسین فتحی، از نزدیکان آیت الله امجد، ارتباط این وبلاگ با ایشان را اکیدا تکذیب کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» حجت الاسلام فتحی در گفت‌وگو با خبرآنلاین پیرامون وبلاگ منتسب به آیت الله امجد گفت: ایشان هیچ سایتی نداشته اند که فیلتر شود و وبلاگی منسوب به ایشان بوده که آن هم توسط یکی از مریدان جوان حاج آقا فعالیت می کرده است و به دلیل انتشار برخی موارد از سوی بلاگفا و طبق قوانین بلاگفا بسته شده است که هیچ ارتباطی با آیت الله امجد ندارد.

فتحی اخبار منتشر شده پیرامون ایشان را دروغ بافی رسانه‌ها خواند و ادامه داد: از همه مریدان و علاقه مندان آیت الله امجد می خواهم که فریب شایعات و دروغ بافی های رسانه ها را نخورند و بدانند که مواضع ایشان همچون گذشته روشن است.

پیش از این آیت الله امجد در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» ارتباط این وبلاگ با خود را تکذیب کرده بود و در زمان اقامت خود در آستان مقدس صالح‌بن موسی‌الکاظم دستور ایجاد سایت “اخلاق قرآنی” را برای انتشار اخبار موثق داده بود که با ترک این آستان، پروژه راه‌اندازی این سایت نیز لغو شد.

در چند روز گذشته نامه‌ای از سوی آیت الله امجد در وبلاگ منتسب به مریدان ایشان منتشر شده بود که ایشان در مراسم سوگواری حضرت زینب(س) توضیحات کاملی درباره نامه منتشر شده به مسئولان کشور را ارائه کرد و از کسانی که سعی دارند ایشان را در مقابل رهبری و نظام قرار دهند، شدیدا تبری جست.

وی با اشاره به اینکه نامه بنده در دفاع از نظام و رهبری بوده است تاکید کرد: اصلا مخاطب نامه من کلیت نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم نبوده و بنده همچنان پشتیبان رهبری عزیز و نظام جمهوری اسلامی هستم ولی در این سال ها سکوت کرده ام تا کسانی را که به این کشور خیانت می کنند شناسایی کنم.

این استاد اخلاق در سخنرانی خود با انتقاد شدید از عده ای از مسئولان اجرایی کشور افزود: دست های بسیاری با اختلال در نظم کشور می خواهند عملکرد غلط خود را به نام نظام و رهبری تمام کنند که من منتظرم در آینده دست ها و نیت پلید آنها را رو خواهم کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول