برگزاری جشنواره ملی وبلاگ نویسی «قبله هفتم»

جشنواره ملی وبلاگ نویسی “قبله هفتم”، با محوریت حضرت امام رضا (ع) و در قالب مطلب و عکس در سطح کشور برگزار می شود.

سجاد صید آبادی، دبیر جشنواره وبلاگ نویسی قبله هفتم در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» اظهار داشت: جشنواره ملی وبلاگ نویسی قبله هفتم با محوریت حضرت امام رضا (ع) و در قالب مطلب و عکس و در 8موضوع برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: زائرين و آداب زيارت، خاطرات زيارت امام رضا (ع)، نامه اي به امام رضا (ع) – شعر رضوي و  قطعه ادبي، تاثير وجود مبارك امام رضا(ع) بر زندگي ايرانيان در ابعاد مختلف، جايگاه ويژه علمي و اخلاقي و مناظرات امام رضا (ع)، سيره رضوي (نكته ها، حكمت ها، لطايف، پيام هاي آموزشي و تربيتي در كلام) و كرامات رضوي (ضامن آهو، نماز باران، شفا يافتگان، پناهندگان حرم و …) از جمله موضوعات این مسابقه وبلاگ نویسی است.

دبیر جشنواره وبلاگ نویسی قبله هفتم، با بیان اینکه آغاز فراخوان و مهلت ثبت نام در جشنواره وبلاگ نویسی قبله هفتم از سوم خرداد ماه سال جاری به مدت 40 روز است، تصریح کرد: به آثاری که پس از این تاریخ ارسال شود، امتیازی تعلق نمی گیرد.

صیدآبادی با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد، تاکید کرد: عمر وبلاگ ثبت نامی باید حداقل 3 ماه باشد و هر وبلاگ باید حداقل 6 مطلب داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی منابع و پی نوشت های مطالب باید در هر پست بلاگ درج شود و همچنین در صورت استناد به آیات، احادیث و روایات در مطالب ارسالی ذکر منبع الزامی است.

دبیر جشنواره وبلاگ نویسی قبله هفتم بیشترین امتیاز داوری وبلاگ های شرکت کننده در جشنواره وبلاگ نویسی قبله هفتم را بخش محتوایی عنوان و یادآوری کرد: بخش محتوایی 70 درصد و بخش فنی 30 درصد از معیار امتیازات داوری جشنواره را به خود اختصاص داده است.

صیدآبادی، اظهار داشت: تمامی وبلاگ های شرکت داده شده در جشنواره باید برای مشخص نمودن حضور خود در جشنواره از بنر و یا علایم و حداقل لینک به صفحه جشنواره و یا سایت مؤسسه فرهنگي ثقلين شهرستان بندرگز به آدرس www.seghlain.ir در وبلاگ خود استفاده کنند.

وی در پایان، با اشاره به اینکه مهمترين معيار امتياز دهی، توليد محتوا و نگارش يادداشت توسط خود وبلاگ نويس مي باشد، اذعان کرد: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در جشنواره وبلاگ نویسی «قبله هفتم» از اینجا ثبت نام کنند.

انتهای پیام/.

One comment

  • ?

    واقعا خسته نباشيد، حداقل قبل از ثبت خبر يه نگاهي به آخرين مهلت آن بيندازيد بد نيست مهلت شركت در اين مسابقه تا 10 تيرماه بوده است و امروز كه شما آن را قرار داده ايد 12 تير ماه مي باشد و اين يعني خبر زائد، واقعا متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول