برگزیدگان مسابقه «سال جهاد اقتصادی» اعلام شدند

نتایج نهایی و معرفی برگزیدگان مسابقه وبلاگ نویسی “سال جهاد اقتصادی” که از سوی پایگاه اطلاع رسانی راسخون برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» همزمان با فرارسیدن سال نو شمسی، پایگاه اطلاع‌ رسانی راسخون، مسابقه جدید وبلاگ‌نویسی با موضوع “نامگذاری رهبر انقلاب برای سال ۹۰” را از ابتدای سال برگزار کرد و با توجه به میزان فعالیت و به روز رسانی وبلاگ ها نتایج نهایی این مسابقه اعلام شد.

با اعلام رای هیئت داوران مسابقه وبلاگ نویسی «سال جهاد اقتصادی»، 18 وبلاگ فعال به عنوان برترین های این مسابقه اعلام و معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، وبلاگ «مصباح 90 جهاد اقتصادی» با نام کاربری gh_golpa، رتبه نخست مسابقه را کسب کرده و برنده یک دستگاه لب تاپ و پک اسماء حسنی شد.

همچنین وبلاگ «جهاد اقتصادی» و «اقتصاد»، رتبه های دوم و سوم مسابقه سال جهاد اقتصادی را به خود اختصاص دادند و برنده کمک هزینه های زیارتی به حج عمره و عتبات عالیات شدند.

به گزارش دبیرخانه مسابقه، وبلاگ های «جهادگر اقتصادي»، «Economic jihad»، «سال جهاد اقتصادی»، «كار و تلاش و جهاد اقتصادی»، «1390، سال جهاد اقتصادی»، «سال 90، سال جهاد اقتصادی» و «ولايتمداران (جهادگران اقتصادي)» رتبه های چهارم تا دهم این مسابقه وبلاگ نویسی را کسب کردند.

همچنین وبلاگ های «اقتصاد در سال 90»، «اقتصاد نمونه»، «همت اقتصادی؛ كار اقتصادی»، «نگاه نو»، «جهاداقتصادی-صلابت سیاسی فرهنگی»، «جهاد اقتصادی سال 1390»، «خيزش بزرگ اقتصادي» و «اقتصاد مهدوی» به عنوان نفرات یازدهم تا هجدهم مسابقه وبلاگ نویسی سال جهاد اقتصادی را انتخاب شدند.

گفتنی است، کلیه برندگان باید در بازه زمانی 12 تا 31 تیر ماه سال جاری، مدارک مورد نیاز را به ایمیل mosabeghat@rasekhoon.net ارسال نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول