معرفی برگزیدگان مسابقه «جوانان و ازدواج»

دبیر جشنواره ملی وبلاگ نویسی جوانان از اعلام نتایج این مسابقه با موضوع جوانان و ازدواج از سوی سازمان ملی جوانان استان خراسان شمالی، خبر داد.

امید حسن نیا در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» اظهار داشت: برگزیدگان مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع جوانان و ازدواج که از سوی کانون طراحان جوان سازمان ملی جوانان استان خراسان شمالی برگزار شده است، با پایان یافتن زمان داوری اعلام شد.

وی با بیان اینکه استقبال از جشنواره وبلاگ نویسی جوانان و ازدواج در سطح کشور بسیار گسترده بوده است، تصریح کرد: از این تعداد، 14 وبلاگ به عنوان برگزیده از طرف هیئت داوران معرفی شدند.

دبیر جشنواره ملی وبلاگ نویسی جوانان و ازدواج، خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام هیئت داوران، سعید یزدانی از خراسان شمالی با 149 امتیار مقام نخست این مسابقه وبلاگ نویسی را به خود اختصاص داده است.

حسن نیا با اشاره به اینکه مهدی شعبان از لرستان و مسعود محمد جعفر از تهران رتبه دوم و سوم جشنواره را کسب کرده اند، تاکید کرد: امیر حسین مهدی پور از البرز، امید رجایی از فارس، علی کریمی از قم، سید محمد مهدی پور یزدان پرست از فارس، موسی الرضا حیدری از خراسان رضوی، مهدی ذاکری از تهران و وحید عرب احمدی از گلستان مقام های چهارم تا دهم جشنواره ملی وبلاگ نویسی جوانان و ازدواج را کسب نمودند.

وی با بیان اینکه پویا فرهادی از لرستان، نبی الله پلنگ سوار از خراسان شمالی، معصومه نعمت پور از گیلان و مهدی یزدان پناه از هرمزگان مقام های یازدهم تا چهاردهم این جشنواره را کسب کردند، بیان داشت: همچنین از کلیه کسانی که در این مسابقه شرکت نمودند تقدیر و تشکر می شود.

دبیر جشنواره ملی وبلاگ نویسی جوانان و ازدواج، همچنین با اشاره به اینکه کمک هزینه سفر به سوریه، سه سکه طلا و دو سکه طلا، عناوین جوایز مقام های اول تا سوم جشنواره می باشد، اذعان کرد: به بقیه برگزیدگان نیز جوایز نفیسی از طرف سازمان ملی جوانان استان خراسان شمالی اهدا می شود.

انتهای پیام/.

One comment

  • علی

    به نظر می رسد این جشنواره به علت مشخص نبودن وضعیت سازمان ملی جوانان برگزار نمی شود.
    لطفا پیگیری نمایید چون مسئولان جشنواره که پاسخی به مخاطبان نمی دهند(با بررسی وبلاگ و سایتشان می توان متوجه شد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول