جشن تولد 9سالگی «پرشین بلاگ» با یک ماه تأخیر برگزار شد

جشن تولد 9سالگی “پرشین بلاگ” و روز وبلاگ فارسی با حضور جمعی وبلاگ‌نویسان و فعالین شبکه‌های اجتماعی مجازی در فرهنگسرای شهریاران جوان تهران برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این مراسم که روز پنجشنبه 23 تیرماه 1390 برگزار شد، از بانوان وبلاگ‌نویس برگزیده نظرسنجی این سرویس دهنده و برگزیدگان وبلاگ‌های کودکان تقدیر به عمل آمد.

در بخش نظرسنجی عمومی جشنواره بانوان وبلاگ‌نویس، وبلاگ‌های گیلاسی، مطبخ رویا و رقص روی سیم‌های خاردار، توانستند 3رتبه برتر این بخش را کسب کنند.

هم‌چنین در بخش نظرسنجی محتوایی، وبلاگ‌های رقص روی سیم‌های خاردار، گیلاسی و یادداشت‌های یک دختر ترشیده حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

علاوه بر این وبلاگ‌های هستی شیرینی زندگی مامان و بابا، خاطرات زهرا نازنازی و آرش وروجک مامان توانستند جزو برگزیدگان وبلاگ‌های بخش مادران و کودکان شوند.

برای مشاهده لیست کامل برگزیدگان وبلاگ‌های برتر بانوان اینجا، و برای مشاهده لیست 100وبلاگ برتر این نظرسنجی اینجا را کلیک کنید.

هم‌چنین گزارش تصویری این همایش را از اینجا، اینجا و اینجا می‌توانید ببینید.

گفتنی است سرویس‌دهنده وبلاگ “پرشین بلاگ” در 23خرداد 1381 فعالیت خود را آغاز کرد که مهدی بوترابی، مدیر این سرویس دهنده در نوشته وبلاگ خود، دلیل تأخیر یک ماهه در برگزاری مراسم جشن تولد پرشین بلاگ را دلایل اجرایی عنوان کرده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول