خادمان رضوی در فضای مجازی تجلیل می‌شوند

دبیر ششمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های دیجیتال و وبلاگ‌ نویسی رضوی از تجلیل خادمان رضوی در فضای مجازی در حاشیه برگزاری این جشنواره خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، احمد طوبایی با بیان این مطلب، اظهار داشت: در ششمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های دیجیتال و وبلاگ‌نویسی رضوی، امتیاز ویژه‌ ای برای وبلاگ‌های تازه‌ تاسیس رضوی از سوی شبکه تلویزیونی اینترنتی و پایگاه اطلاع‌ رسانی امام رضا(ع) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امتیاز ویژه‌ ای به وبلاگ‌ نویسان جدیدی که از تاریخ 4 تیر ماه تا 20 شهریور سال 90 اقدام به راه‌ اندازی وبلاگ رضوی نمایند، در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: علاوه بر این امتیاز که در ارزیابی نهایی وبلاگ‌ها لحاظ می‌شود، هدایایی نیز در قالب بسته‌های فرهنگی به خادمان جدید رضوی در فضای مجازی اهدا خواهد شد.

وی در ادامه هدف از برگزاری جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های دیجیتال و وبلاگ‌ نویسی رضوی را به کارگیری فناوری‌ های نوین در ترویج و توسعه فرهنگ منور رضوی توسط شبکه تلویزیونی اینترنتی امام رضا (ع) عنوان کرد.

گفتنی است، ششمین جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی و سومین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های دیجیتال از سری برنامه‌ های نهمین جشنواره بین‌ المللی امام رضا(ع) به‌ مناسبت میلاد با سعادت میلاد حضرت علی‌ بن‌ موسی‌ الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س)، همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول