آغاز نهمین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور»

نهمین جشنواره وبلاگ نویسی “ره آورد سرزمین نور” با محوریت اردوهای راهیان نور با انتشار فراخوان و شرایط شرکت در جشنواره آغاز شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» نهمین جشنواره وبلاگ نویسی “ره آورد سرزمین نور” با موضوعات جنگ و دفاع مقدس حماسه بزرگ و جاویدان ملت ایران، دفاع مقدس و پیوند با حماسه عاشورای امام حسین (ع)، حق مقاومت و پایداری در دفاع  از ارزش های انقلاب اسلامی، بیان ارزشهای شهادت و ایثار و معرفی شهدا و جانبازان و آزادگان به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس، تقویت روحیه مذهبی و ملی برای حفظ انقلاب اسلامی، حفظ انقلاب اسلامی رسالت ملت بزرگ ایران اسلامی و ترسیم معنویت حاکم بر سرزمین های نور (مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس) برگزار می شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، وبلاگ های شرکت کننده می تواند کار گروهی یا فردی باشد و حداقل 50 درصد از محتوای وبلاگ می بایست به دفاع مقدس یا راهیان نور اختصاص داشته باشد.

شاخص و معیارهایی نظیر انتخاب عنوان، سابقه فعالیت، نظم در به روز رسانی اصول صحیح نگارش مطالب، جذابیت بصری وبلاگ، توجه به یادداشت های بازدید گنندگان، نوآوری در وبلاگ و … در ارزیابی مورد توجه داوران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است حداکثر مهلت تاریخ ایجاد وبلاگ و شرکت در جشنواره، 31 شهریور ماه سال 1390 می باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی می توانند به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره ره آورد سرزمین نور مراجعه نمایند و یا از طریق پست الکترونیکی 9th.rahavard@gmail.com اقدام نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول