مراسم «شب وبلاگی» وبلاگ‌نویسان گرگانی برگزار می‌شود

برنامه “شب وبلاگی” وبلاگ‌نویسان گرگان به همت انجمن وبلاگ‌نویسان گرگان دوست یکشنبه و دوشنبه 23 و 24 مردادماه با حمایت سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این برنامه از ساعت 21 روز یکشنبه و دوشنبه 23 و 24 مرداد با حضور وبلاگ‌نویسان گرگانی در محل سالن اجتماعات انجمن خیریه بانوان گرگان به نشانی تقاطع عدالت7 و کوی ویلا (چهارراه ویلا) برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام در شب اول برنامه مهندس شبیر دائمی، برگزیده جشنواره‌های کشوری وبلاگ نویسی و دانشجوی ترم آخر مقطع کارشناسی ارشد ارتباطات به مدت 20 دقیقه به ارائه مطالب آموزشی در باب وبلاگ نویسی خواهد پرداخت. سپس مهندس هامان هاشمی دبیر شورای راهبردی روز گرگان در 7دقیقه به ارائه برنامه‌های روز گرگان در سال 90 پرداخته و به ضرورت‌های گرامیداشت این روز اشاره خواهد داشت. معرفی یک از رسوم گرگانی ها توسط سیدمهدی شریف موسوی فعال فرهنگی در 7 دقیقه نیز برنامه بعدی مراسم است. پس از آن عطاالله صفرپور هنرمند گرگانی و یکی از دو بازمانده هنر سیاه بازی ایران، به اجرای طنز گرگانی خواهد پرداخت. حُسن ختام برنامه هم سخن و ارائه راهکار از سوی 3وبلاگ نویس گرگانی در 9 دقیقه است.

در شب دوم این برنامه هم دکتر حسین مومنی استاد دانشگاه گرگان، دانش آموخته مقطع دکترای رشته کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران و مشاور سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به مدت 20دقیقه به ارائه مطالب آموزشی فنی در زمینه وبلاگ نویسی خواهند پرداخت. سپس مجید دزیانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان در 6 دقیقه توضیحاتی درباره شرایط تیم مذکور ارائه خواهد کرد. در ادامه مهندس عبدالعظیم ولی اللهی طنزپرداز گرگانی و مدیر وبلاگ آقا بزرگ، شعری از سروده هایش که حال و هوای وبلاگی دارد را قرائت خواهد کرد. سپس کیوان صالحی هنرمند نام آشنا و طنزپرداز مستعد گرگانی برای حاضرین اجرا خواهد داشت. برنامه بعدی اجرای زنده ترانه با گویش گرگانی توسط حسین طاهری خواننده آثاری همچون عاروسی گرگانی ها خواهد بود و در پایان حسن ختام برنامه شب دوم هم سخن و ارائه راهکار از سوی 3وبلاگ نویس گرگانی در 9 دقیقه است.

پیش از این، انجمن وبلاگ‌نویسان گرگان دوست نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسان گرگانی را برگزار کرده بود که می‌توانید برگزیدگان آن را از این‌جا و گزارش تصویری آن را از این‌جا مشاهده کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول