مهدی صرامی به سئوالات «افسران» پاسخ می‌دهد

مهدی صرامی، معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجتیال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز دوشنبه 14شهریورماه در یک گفت‌وگوی زنده ویدیویی، پاسخگوی سئوالات کاربران شبکه اجتماعی “افسران” خواهد بود.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، قاسم صفایی نژاد، عضو شورای سیاست‌گذاری شبکه خبری اجتماعی افسران در گفت‌وگو با نسیم گفت: در راستای راه‌اندازی سرویس‌های جدید برای مشارکت بیشتر مخاطبان، “افسران” تصمیم گرفته است تا سرویس مهمان این شبکه را به منظور تعامل بهتر افسران جوان جنگ نرم با مسئولین و نخبگان جامعه رونمایی کند.

صفایی‌نژاد می‌گوید که افسران معتقد است که تعامل بهتر میان مسئولین، نخبگان و کارشناسان با دانشجویان، فعالان فضای مجازی و بدنه جامعه می‌تواند کمک شایانی به شناسایی نقاط قوت و ضعف و نیز فرصت ها و تهدیدها نماید.

نویسنده وبلاگ “بینش سبز” ادامه می‌دهد: به همین منظور در اولین برنامه، جناب آقای صرامی، معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجتیال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قبول دعوت نمو‌ده‌اند تا به سؤالات کاربران افسران پاسخ گویند. این برنامه برای اولین بار در محیط رسانه ای کشور به صورت زنده و ویدیویی (صوتی و تصویری) به مدت 90 دقیقه از “شبکه خبری اجتماعی افسران” نمایش داده می‌شود.

بر اساس اعلام مدیریت این شبکه اجتماعی، آن دسته از سؤالات کاربران که رأی بیشتری توسط بقیه کاربران کسب کند توسط مجری خوانده می‌شود و مهمان افسران به آنها پاسخ می‌دهد.

اولین برنامه “مهمان افسران” با حضوری جناب آقای صرامی در روز دوشنبه 14 شهریور 90 از ساعت 15:30 الی 17 با موضوع “مفهوم استعمار اطلاعاتی و ابعاد آن در فضای مجازی” و همچنین بررسی عملکرد مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجتیال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط حسن میثمی از فعالین فضای مجازی اجرا می‌شود.

قابل توجه است که کاربران عضو شبکه خبری اجتماعی افسران از یک ساعت قبل از شروع مصاحبه (ساعت 14:30) می توانند سئوالات خود را در قسمت مربوطه ثبت کنند و به سئوالات دیگر کاربران امتیاز بدهند.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به شبکه خبری اجتماعی “افسران” مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است حضور مهدی صرامی و مباحثه وی با جمعی از فعالان مجازی در برنامه “راز” در شبکه چهارم سیما بحث‌هایی را ایجاد کرده بود که به نظر می‌رسد این گفت‌وگو برای بررسی مباحث ناقص مانده در برنامه اخیر، قابل توجه باشد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول