برگزاری همايش «جبهه جهادگران مجازی» در مشهد

چهارمين همايش “جبهه جهادگران مجازی” با حضور فعالان سايبری سراسر كشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، منصوره مرگان ازغدی، دبير همايش “جبهه جهادگران مجازی” در گفت‌وگو با ايكنا با بيان اين مطلب گفت: همايش جبهه جهادگران مجازی، در واقع دوره تخصصی آموزش رسانه و شبكه‌های اجتماعی بود كه با حضور اعضا و فعالان سايبری سراسر كشور از 15 تا 18 شهريورماه به مدت چهار روز در مشهد برگزار شد.

وی هدف از برگزاری اين همايش را انسجام اعضای جبهه جهادگران مجازی، تبادل اطلاعات و ارتقای سطح اطلاعات مخاطبان عنوان كرد و افزود: آموزش‌هايی كه در اين گونه همايش‌ها به فعالان سايبری داده شد آن‌ها را برای كار عميق‌تر و مفيدتر در فضای سايبری تجهيز كرد و اين قدرت تحليل را به آنان داد تا در مقابل خطرات و فتنه‌های احتمالی كه ارزش‌ها و نظام جمهوری اسلامی را تهديد می‌كند، موضع‌گيری درستی را در فضای اينترنت و شبكه‌های اجتماعی اتخاذ كنند.

وی افزود: فعالان سايبری و اعضای جهادگران مجازی در اين دوره با مباحث جريان‌شناسی و امنيت شبكه‌های اجتماعی در جامعه آشنا شدند.

مرگان ازغدی از ديگر برنامه‌های اين همايش را زيارت علی ابن موسی‌الرضا(ع)، حضور در گلزار شهدای بهشت رضا و تجديد ميثاق با شهدای گمنام جبل النور(كوهسنگی) اعلام كرد.

يادآوری می‌شود كه جبهه جهادگران مجازی در مردادماه سال 1389 با حضور جمعی از فعالان سايبری با هدف فعاليت‌های ارزشی، فرهنگی و سياسی هدفمند و منسجم در فضای اينترنت و اشاعه رهنمودهای امام‌خمينی(ره) و مقام معظم رهبری تشكيل شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول