تولید وبلاگ‌ها در ايام وفات سيدالكريم(ع) پررنگ تر از سال‌های گذشته بود

مدیر روابط عمومي آستان مقدس حضرت عبدالعظيم (ع)گفت: توليدات رسانه اي در سال جاري و در ايام وفات سيدالكريم (ع) نسبت به سال هاي گذشته از جهش خوبي برخوردار بود و اين امر در خبرگزاري ها و فضاي رسانه هاي اينترنتي در خور توجه و قدرداني است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مصطفي آجرلو در گفت و گو با ايرنا افزود: خبرگزاري ها، سايت هاي خبري و وبلاگ هاي مذهبي در ايام وفات حضرت عبدالعظيم (ع) و سالروز شهادت حضرت حمزه (ع) با بهره گيري از يادداشت ها، دل نوشته ها، انعكاس اخبار، تصاوير و تهيه ويژه نامه هاي موضوعي حضوري متفاوت نسبت به سال هاي گذشته در انعكاس اين مناسبت ويژه مذهبي داشتند.

وي تصريح كرد: تهيه ويژه برنامه هاي زنده راديويي و تلويزيوني با حضور علما و كارشناسان مذهبي و همچنين حضور گسترده خبرنگاران و عكاسان در حرم مطهر براي پوشش خبري و تصويري مراسم وفات حضرت عبدالعظيم الحسني (ع) در آستان مقدس از ديگر اقدامات رسانه اي در سال جاري بود.

آجرلو گفت: برخي نشريات و جرايد نيز در اين ايام به تهيه ويژه نامه هاي تخصصي پرداختند كه بسياري از مطالب از لحاظ حرفه اي از سطح قابل توجهي برخوردار بود.

مدير روابط عمومي آستان مقدّس حضرت عبدالعظيم (ع) همچنين خاطر نشان كرد: شهرري به تعبير رهبر معظم انقلاب به قبله تهران و نقطه اميدي براي ارادتمندان به ساحت قدسي كربلا مبدل شده و تهران به عنوان پايتخت ام القراي جهان اسلام در زير سايه معنوي اين بارگاه ملكوتي قرار گرفته است.

وي در پايان گفت: از عموم برنامه سازان و رسانه ها، خصوصا رسانه هايي كه تعريف استاني دارند و در حيطه تهران فعاليت مي كنند، دعوت مي شود تا در ايام مختلف سال نيز در انعكاس نورانيت و معنويت اين حرم مطهر در برنامه ها و توليدات رسانه اي خود تلاش مضاعف داشته باشند و به برنامه هاي صرف مناسبتي اكتفا نكنند.

لازم به ذکر است 15شوال برابر با 23 شهریور مصادف با سالروز وفات حضرت عبدالعظيم حسني(ع) بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول