برگزيدگان جشنواره «آيات» اواخر مهر معرفي مي‌شوند

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، از اعلام نتايج و برگزاري مراسم اختتاميه جشنواره وبلاگ‌نويسي قرآني آيات در اواخر مهرماه سال جاري در تبريز خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از شهر، علي داننده درجمع خبرنگاران گفت: مقرر بود كه نتايج اين مسابقات و برگزاري اختتاميه اين جشنواه 28 شهريورماه سال جاري انجام شود، اما به دليل حجم زياد آثار رسيده و زمان‌بر بودن مراحل داوري، اعلام نتايج و معرفي برگزيدگان اين جشنواره، اواخر مهرماه انجام مي‌شود.

وي آمار وبلاگ‌هاي ارسالي به اين جشنواره را هزار و 700 اثر عنوان کرد و افزود: پس از انجام مرحله نخست داوري حدود 700 وبلاگ به دليل نامرتبط بودن با موضوع و نداشتن محتواي كافي حذف شدند و هزار اثر ديگر به مرحله داوري مياني راه يافتند.

داننده همچنين به ارسال 25 اثر از كشورهاي خارجي به اين جشنواره اشاره و تأكيد كرد: اين آثار به زبان‌هاي انگليسي و عربي از كشورهايي چون امارات، افغانستان، پاكستان، تايلند، آذربايجان، آمريكا و آلمان به اين جشنواره ارسال شده‌اند.

دبير جشنواره بين‌المللي وبلاگ‌نويسي قرآني «آيات» با بيان اينكه مرحله نخست داوري آثار اين جشنواره به پايان رسيده و اكنون در مرحله داوري مياني آثار به‌سر مي‌بريم، اظهار كرد: پس از پايان مرحله دوم داوري، مرحله نهايي انتخاب بهترين‌ها توسط كميته داوري اين جشنواره انجام مي‌شود.

جشنواره وبلاگ نويسي قرآني آيات در دو بخش اصلي و بخش ويژه بين الملل برگزار شده است که بخش اصلي شامل وبلاگ متني با محوريت مقاله، پژوهش داستان و شعر، گزارش و خبر، خاطره نويسي احاديث، آموزش، تأويل، تفسير و تدبير و تلاوت ها و فتووبلاگ ها است؛ بخش اصلي جشنواره همچنين شامل پادکست (وبلاگ صوتي) و ويدئوکست(وبلاگ تصويري و فيلم) است.

انتهای پیام/.

  • ماریا

    فک کنم سرکاریه ها

  • مجتبی

    این جشنواره قرار بود مرداد اسامی برندگان رو اعلام کنه که افتاد شهریور! حالا هم که مهر تموم شد و هنوز اسامی رو اعلام نکردند. اگه میشه پیگیری کنید …

  • سلام
    مثل اینکه اینممثل بقیه مسابقات اینترنتی سرکاری بوده ،
    آبان هم داره تمام میشه و هنوز خبری نیست!
    خواهشمندم که شما یه پیگیری کنید !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول