«جریان انحرافی» وبلاگ‌نویسان را به خدمت درآورده است

سایت خبری “فردا” در خبری مدعی شد جریان موسوم به “انحرافی” با پول و امکاناتی که در اختیار دارد، برخی از وبلاگ‌نویسان را به خدمت خود درآورده و در حال سازماندهی افراد جدیدی است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این سایت خبری با ذکر چند نمونه از وبلاگ‌هایی که آن‌ها را وابسته به “جریان انحرافی” می‌داند، در گزارش خود می‌نویسد:

این گروهک‌های وبلاگی علل الخصوص بعد از قهر ۱۱ روزه رئیس جمهور که حامیان سنتی و شناخته رئیس جمهور راه خود را در حمایت بی‌قید و شرط از دولت جدا کردند، به شکل جدی وارد میدان شدند.

سایت خبری “فردا” ادبیات این وبلاگ‌ها علیه منتقدان رییس جمهوری را تند می‌داند و با اشاره به سابقه این سازماندهی در جریان اصلاحات، از مسئولین نظارتی و امنیتی خواست تا با رصد همه جانبه، به مقابله با این سازماندهی‌ها بپردازد.

پوشش همه اخبار رئیس جمهور به همراه رئیس دفتر، حمله به منتقدین با عنوان تکفیری و با ادبیات مشترک،پاسخگویی به انتقادات در حد روابط عمومی یک دولت، یک بعدی بودن وبلاگ‌ها، دسترسی به برخی اطلاعات محرمانه، قلب محتوای سخنان مقام معظم رهبری و حمایت از نظریه‌های مشکوک دولت از جمله محورهایی است که سایت فردا به عنوان محورهای مهم پرداخته شده در این وبلاگ‌ها به آن اشاره کرده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول