معرفی 507 وبلاگ در بخش «وبلاگ» نمایشگاه

از در ورودی نمایشگاه که داخل می‌شوید، اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند، بخش وبلاگ‌هاست که بازدیدکنندگان را به یاد نمایشگاه سال گذشته می‌اندازد که تنها با 3 دستگاه رایانه تصمیم داشتند کل وبلاگ‌ها را معرفی کنند.

جانشین مدیر بخش، مقداد دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز»، در پاسخ به این تغییر می‌گوید: البته سال گذشته نیز قصد چنین کاری بود اما امکانات اجازه نمی‌داد ولی امسال به صورت مجهزتر وارد شدیم و قریب به 45 دستگاه رایانه را در اختیار گرفته‌ایم.

دوستی درباره روند ثبت و معرفی وبلاگ‌ها در این بخش می‌گوید: پیش از نمایشگاه از طریق دعوت قبلی و فراخوان قریب به هزار و صد وبلاگ ثبت نام کردند که بر اساس معیارهای خاص و مشخصی از جمله آمار بازدید و محتوای وبلاگ‌ها حدود 507 وبلاگ انتخاب شدند و در روزهای مشخصی با حضور در این بخش می‌توانند وبلاگ خود را در معرض عموم گذاشته و معرفی کنند.

سیدمقداد دوستی می‌گوید تقریبا هفتاد درصد نویسندگان این وبلاگ‌ها حاضر می‌شوند اما بعضا شهرستانی‌ها یا نماینده می‌فرستند و یا انصراف می‌دهند.

جانشین مدیر بخش وبلاگ‌ها، انجام هماهنگی‌ها را از طریق پیامک عنوان می‌کند و ادامه می‌دهد: طوری برنامه ریزی شده است که برخی از وبلاگ‌ها هم که نتوانستند ثبت نام کنند، با هماهنگی بتوانند یک روز را در اینجا به معرفی وبلاگ خود بپردازند.

بر اساس گفته مسئولین این بخش، تاکنون 87وبلاگ در این بخش معرفی شده است که سیدمقداد دوستی استقبال از این معرفی‌ها را نسبت به پیش بینی‌های خود خوب توصیف می‌کند.

علاوه بر این، نشست‌هایی با موضوعات مختلف در نظر گرفته شده است که از ساعت 6 و نیم تا هشت با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

محورهای این نشست‌ها، جهاد در فضای مجازی، اخلاق در فضای مجازی، دفاع مقدس، تهدیدها و فرصت ها برای فضای مجازی و فن‌اوری اطلاعات است.

انتهای پیام/.

One comment

  • وبلاگ نویس

    قسمت وبلاگ ها دارای مشکلات فراوانی بود من که دوشنبه با مشقات فراوان وبادعوتی با عنوان وبلاگ شما برگزیده و منتخب شده است ساعت ۱۰ به نمایشگاه آمدم و به محض ورود به بخش وبلاگ ها، فکر کردم مکانی برای استفاده از اینترنت رایگان می باشد فضای بسیار نامرتب با چهل میز ویک صندلی با چند نفر مسئول که در ورودی با دو میز سد راه مراجعه کنندگان بودند و این باعث می شد که بازدید کنندگان از دیدن وبلاگ ها پشیمان شوند و از همان درب ورودی برگردند. فقط می توان گفت که با عدم برنامه ریزی توهینی به وبلاگ نویسنان شد.
    عزیزان مسئول در بخش وبلاگ ها زحمت زیادی کشیدند و کمال تشکر را دارم بخصوص آقای صادقی
    ولی ………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول