جنگ نرم برای مسئولین نمایشگاه اولویت چندانی ندارد

جبهه جهادگران مجازی با بنرهای آبی که آرامش را انتقال می‌دهد، جلوه‌ خاصی در بخش‌ جنگ نرم دارد. صدای تفنگ‌های بادی و موسیقی حماسی که در خود غرفه پخش می‌شود حال و هوای جنگ را برایمان -که البته سنی نداریم ولی از گذشتگان رسیده است- زنده می‌کند و من هم کلام میثم خسروی که به عنوان مدیرغرفه است، می‌شوم. او با روی باز و گشاده در کنار یکی از رایانه‌ها ایستاده و فقط چند دقیقه می‌تواند به سوالات من پاسخ بدهد.

وبلاگ نیوز: چندمین بار است که جبهه در نمایشگاه حضور یافته است؟

جبهه جهادگران مجازی که در نیمه شعبان سال گذشته به طور رسمی کار خود را شروع کرد امسال دومین تجربه حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را دارد.

وبلاگ نیوز: چرا دکورتان جبهه و جنگ نیست؟

پارسال به مناسبت سی سال دفاع مقدس چینش غرفه به شکل جبهه و جنگ بود اما امسال همان جنگ نرم در راس امور قرار گرفته است و ما دکور را کلاسیک کرده‌ایم.

وبلاگ نیوز: استقبال چطور است؟

هرچه جلوتر می‌رویم استقبال بیشتر می‌شود، عصرها استقبال بیشتر است و دلیل آن را فراغت بیشتر افراد می‌دانم اما هرچه به جلو حرکت می‌کنیم استقبال نیز بیشتر می‌شود.

وبلاگ نیوز: بازدیدکننده از سال گذشته داشته اید؟

بله‌، ‌آن‌هایی که پارسال آمده بودند، امسال می‌آیند و گزارش یک ساله را از ما می‌خواهند و می‌پرسند که چه تحولی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم. از بچه های خود جبهه که پارسال در غرفه کمکمان می‌کردند هم امسال یا باز به کمک آمده اند یا اگر مشغله ای دارند، حتما یک روز از طول نمایشگاه را برای دیدن غرفه خواهند آمد.

وبلاگ نیوز: حالا جبهه نسبت به سال گذشته چه تغییری کرده است؟

ما در طول این یک سال، اردوی راهیان نور و مشهد را برگزار کردیم. چهار موج وبلاگی به نام‌های «22 بهمن نقطه سر خط»، «زن غربی را آزاد کنید»، «سومالی در پنجه مرگ» و «از حرمت معصومه تا حریم رضا» را برگزار کردیم و جدی‌ترین اقداممان در عرصه‌ی مجازی رونمایی از سایت جبهه بود که در مراسمی به عنوان اولین سالگرد تاسیس جبهه صورت گرفت. در این سایت بخش‌های مختلفی با محوریت صحبت‌های مقام معظم رهبری وجود دارد و سعی داریم به زودی بخش  اخبار بیداری اسلامی را راه اندازی کنیم و فاز بعدی کار نیز تاسیس شبکه اجتماعی جبهه جهادگران است.

وبلاگ نیوز: نمایشگاه تا به حال برکاتی هم برای شما داشته است؟

بله، ‌دیدن چهره‌های انقلابی و بعضا دفاع مقدسی در این بخش بزرگترین برکت این نمایشگاه است، بعد از آن، دیدن کاربرانی که به بهانه نمایشگاه به غرفه می‌آیند و دیدارها تازه می‌شود برکت دیگری است و نیز آشنایی و تصمیم کارهای مشترک با دیگر سایت‌ها از جمله عمارنامه از دیگر برکات نمایشگاه است.

وبلاگ نیوز: از محل غرفه رضایت دارید؟

نه! به نظر می‌رسد جنگ نرم برای مسئولین نمایشگاه چندان اولویتی ندارد و ما نسبت به سال گذشته در محل بدتری قرار گرفته ایم. از سایت ها و وبلاگ‌ها هم دور هستیم، اما یک سوال کلی تر دارم و آن این است که چرا بخش جنگ نرم از سایر بخش‌‌ها جدا باشد؟ مگر ما شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌های گروهی نیستیم؟ چرا باید از بقیه بخش ‌ها جدا باشیم؟

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول