تا 10روز دیگر قالب جدید «نصر تی.وی» رونمایی می‌شود

غرفه تلویزیون اینترنتی “نصر” از دیگر غرفه‌های فعال در حوزه ویدئوکست است که در بخش پایداری دیجیتال پاسخگوی مراجعه کنندگان خواهد بود.

میثم مظفری قائم مقام تلویزیون اینترنتی “نصر تی وی” و مدیر بخش پایداری دیجیتال در پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ‌نیوز» در معرفی شبکه نصر گفت: این شبکه اینترنتی با موضوع محوری بیداری اسلامی در خود بخش‌های متنوعی را جای داده است. فیلم، صوت، عکس، عضوگیری، پخش زنده، صفحه‌های شخصی اعضا(که امکان استفاده از آن به صورت شبکه‌ اجتماعی نیز مهیا می‌باشد)‌ و آپلود فیلم های ارسالی کاربران، از قسمت‌های متنوع شبکه‌ اینترنتی نصر است که همگی با موضوعات سیاسی، ‌اجتماعی و مذهبی به کاربر عرضه می‌گردند.

 وی همچنین در مورد پخش زنده‌ در این شبکه نیز گفت: در هر روز شبکه از ساعت 18 لغایت 21 اقدام به پخش برنامه‌های متنوع در قسمت پخش زنده می‌کند که بازدیدکنندگان از سایت می‌توانند توسط پنجره نمایشی که در صفحه سایت با عنوان «زنده»  قرار دارد برنامه را مشاهده کنند.

 قائم مقام نصر تی‌وی در مورد خبرنگار در دیگر کشورها نیز گفت: در حال حاضر ما در چهار کشور اسلامی خبرنگار مقیم آن کشور را داریم که از طرف انقلابیون آن کشور‌ها که مورد اعتماد و شناخته شده بودند معرفی شده اند و آن‌ها به صورت همکاری متقابل اخبار و اطلاعات انقلاب‌ها را به صورت فایل‌های تصویری برایمان ارسال می‌کنند.

 مظفری در مورد اقدامات بعدی نصرتی وی نیز گفت: در صدد هستیم در دیگر کشورهای اسلامی که موج بیداری را ایجاد کرده‌اند دفتر داشته باشیم تا بتوانیم رسالت خود را ایفا کنیم.

 وی در مورد بازدیدکنندگان نیز گفت: برنامه ها که به صورت آنلاین اجرا می‌شود قریب به 1200 نفر آن را مشاهده می‌کنند و بعضا از کشورهای آمریکا، لیبی، قطر، عربستان، اسپانیا، انگلیس و ایران هستند.  اما زمانی که برنامه به صورت غیرزنده است، قریب به پنج هزار بازدید داریم اما تمام تلاش ما همین تعداد نیستند، این تنها 10درصد هدف ما را پوشش داده‌است اما با گسترش متخصصین به هدف‌های بالای خود برسیم.

 قائم مقام نصر تی‌وی در مورد زبان اصلی سایت نیز گفت: زبان اصلی سایت انگلیسی است و سعی بر آن است که اگر برنامه ها نیاز به زیر نویس باشد به دو زبان فارسی و عربی ترجمه شود اما مشکل اصلی ما در حال حاضر کمبود مترجم به زبان عربی است که بتواند با مجموعه همکاری کند، هرچند که در طول نمایشگاه پیشنهاد همکاری‌هایی نیز داده شد.

وی در مورد تغییرات سایت نیز گفت: تا ده روز دیگر قالب جدید سایت رونمایی می‌ شود که در آن صفحه اول شکل بهتری به خود گرفته و صفحه سبک‌تر خواهد شد.

مظفری در مورد آینده کاری شبکه نیز گفت: شبکه نصر بر آن است تا بتواند رسالت خود را و دینش را به بیداری اسلامی انجام دهد  و با این عنوان فعالیت‌هایش مقطعی نخواهد بود و ادامه خواهد داشت.

 قائم مقام نصر تی‌وی درمورد نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز گفت: در چینش این بخش که برعهده خود ما بود، تقریبا 48 ساعت زمان داشتیم اما نهایت سعی خود را کردیم که چینش متفاوتی را ارائه بدهیم و در ضمن تاکید بیشتر بر محتوا بود تا شکل ظاهری.

 وی همچنین حضور در نمایشگاه را عاملی بر بیشتر شناخته شدن نصرتی‌وی به بازدیدکنندگان دانسته و افزود: در نمایشگاه فرم‌هایی را در نظر گرفته بودیم که افراد علاقمند به همکاری می‌توانند آن‌ها را تکمیل کنند و هم از سامانه ی پیامکی نصرتی وی بهره‌مند شوند و هم اینکه اگر در زمینه‌ی خاصی نیاز به همکاری بود با‌ آن‌ها تماس گرفته شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول