میلیون‌ها بسیجی در فضای مجازی فعال هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اقدامات بسیج در فضای مجازی گفت: میلیون‌ها بسیجی در فضای مجازی فعال‌اند و اقدامات زیاد و موثری توسط سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفته است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید 3 ساعته از نمایشگاه رسانه های دیجیتال، در خصوص ویژگی‌های نمایشگاه گفت: نیروهای ارزشی حضوری فعال و با نشاط دارند و کارهای ابتکاری خوبی هم صورت گرفته اما ما می‌توانیم مبدع باشیم که هنوز این رویکرد ابداعی چندان قابل مشاهده نیست.

وی با اشاره تلویحی به راه اندازی گسترده شبکه‌های اجتماعی، سرویس‌های وبلاگ دهی و سایر خدمات اینترنتی از سوی نیروهای ارزشی خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم مبدع باشیم اما رویکرد ابداعی هنوز فراگیر نیست و صرفا ابداعات دیگران را بومی کرده و در داخل تکرار می‌کنیم.

نقدی افزود: جوان‌های ما این ظرفیت را دارند که مبدع باشند و برای اولین بار اقداماتی در فضای مجازی انجام دهند که دیگران از آن تقلید کنند و پیش بینی بنده این است که این اتفاق در آینده رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات بسیج در فضای مجازی اظهار داشت: میلیون‌ها بسیجی در فضای مجازی فعال‌اند و اقدامات زیاد و موثری توسط سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفته که البته نیازی نیست حتما تحت عنوان بسیج معرفی شده باشد.

در جریان این بازدید 3 ساعته، رئیس سازمان بسیج مستضعفین از غرفه هایی چون حزب الله سایبر، هم وبلاگی، پلاکفا، شبکه اجتماعی هم سخن و شبکه خبری-اجتماعی “افسران جوان جنگ نرم” بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول