شبکه‌های اجتماعی مجازی و کاربرد آن در علم سنجی تحلیل می‌شود

هجدهمين سخنراني پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، با عنوان «تحلیل شبكه‌های اجتماعی مجازی و كاربردآن در علم‌سنجی» با سخنراني دكتر سعید اسدی، عضو هيأت علمی دانشگاه شاهد و سرپرست گروه علم‎سنجی پژوهشكده علوم اطلاعات، روز چهارشنبه 4 آبان ماه 1390  رأس ساعت 14، در تالار اجتماعات پژوهشگاه علوم و فنّاوري اطلاعات ایران برگزار مي‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از لیزنا، در این نشست موضوعات وب‌سنجی و ساختار وب از دیدگاه استنادی؛ مروری بر شبكه‎ها،‌گروه‎ها و ارتباطات مجازی در محیط و و  مقایسهء فنون و روشهای رایج در علم‌سنجی با تكنیكهای رایج در شبكه‌های مجازی در خصوص كنترل كیفیت محتوا و رتبه‌بندی منابع، افراد و غیره مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان براي شركت در سخنرانی‌های علمی پژوهشگاه بايد برای نام‌نويسی، كاربرگه نام‌نويسی الكترونيكی را تكميل كرده و به پست الكترونيكی    scirel@irandoc.ac.ir ارسال نمایند.

محل برگزاری سخنرانی‌های علمی، تالار اجتماعات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ايران به آدرس تهران، خيابان انقلاب، تقاطع فلسطين، شماره 1090 طبقهء ششم است.

سخنرانی‎های علمی پژوهشگاه همزمان با اجرا، در صفحه پخش زنده سخنرانی‎های علمی پژوهشگاه به‌صورت زنده پخش مي‎شود.

بینندگان اين سخنرانی‎ها می‌توانند در زمان سخنرانی، پرسشهای خود را  از طریق پست الکترونیکی  scirel@irandoc.ac.ir مطرح نمايند.

پس از پخش زنده سخنرانی‎ها، امكان مشاهدهء آخرين سخنرانی علمی در صفحه پخش زنده سخنرانی‎های علمی پژوهشگاه برای كاربران پايگاه‎وب پژوهشگاه فراهم شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول