مسابقه «نمایشگاه مطبوعات از دریچه وبلاگ» برگزار می‌شود

جريده اينترنتي “خبرگزاري دانشجو”، از تمام وبلاگ نويسان براي حضور در نمايشگاه دعوت به عمل آورده و از آنان دعوت کرده است که با نوشتن حواشي،‌ يادداشت و يا خلق هر گونه اثر وبلاگي در اين مسابقه شركت كنند.

میرزایی، مسئول برگزاری این مسابقه در خبرگزاری دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» گفت: از آنجا كه بيشتر بازديدكنندگان اين نمايشگاه را اهالي رسانه و علاقه‌مندان به كار رسانه‌اي تشكيل داده و بخش عمده‌اي از آنها به انتشار نظرات و نوشته‌هاي خود در فضاي مجازي از جمله شبكه‌هاي اجتماعي و وبلاگ‌ها اقدام مي كنند، جريده اينترنتي خبرگزاري دانشجو بر آن  شد تا مسابقه وبلاگنویسي با عنوان “نمايشگاه مطبوعات از دريچه وبلاگ” را طراحي و اجرا كند.

وی همچنین در مورد نحوه شرکت در مسابقه نیز گفت: وبلاگ نويسان علاقه‌مند به شركت در اين مسابقه مي‌توانند با مراجعه به غرفه خبرگزاري دانشجو در نمايشگاه مطبوعات و يا ارسال نام وبلاگ و مشخصات خود شامل نام، نام خانوادگي، ايميل و شماره تماس، به ايميل 22k1388@gmail.com اقدام به ثبت نام وبلاگ خود كنند.

مسئول برگزاری این مسابقه در مورد نحوه انتخاب افراد برتر نیز گفت: بعد از پایان نمایشگاه با دعوت از شركت‌كنندگان در مسابقه وبلاگنويسي نمايشگاه مطبوعات از دريچه وبلاگ در محل دفتر خبرگزاری دانشجو به 3نفر از وبلاگ نویسان جوایزی اهدا خواهد شد.

میرزایی در پایان اعلام کرد: تولیدات همه وبلاگ های شرکت کننده در مسابقه وبلاگنویسی نمایشگاه مطبوعات از دریچه وبلاگ در  جریده اینترنتی خبرگزاری دانشجو به همراه لینک وبلاگ نویسنده اثر درج خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول