برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی «افسران جنگ نرم» در گیلان

جشنواره وبلاگ نویسی استانی “افسران جنگ نرم” به همت سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان برگزار می شود.

سید محمد اسماعیل سید اخلاقی، دبیر جشنواره وبلاگ نویسی “افسران جنگ نرم” به خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، گفت: نخستین جشنواره استانی وبلاگ نویسی افسران جنگ نرم با هدف تاثیرگزاری در فضای رسانه ای، انجام فعالیت ها به منظور عمق بخشی و شناسایی تهدیدات نرم دشمن از سوی بسیج دانشجویی گیلان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و استفاده بهینه از توانمندی های بسیجیان در اینترنت و هدایت و سازماندهی این قشر از دیگر اهداف این جشنواره وبلاگ نویسی است، تصریح کرد: نشر فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی، بسیج و دفاع مقدس در فضای مجازی از دیگر اهداف جشنواره وبلاگ نویسی افسران جنگ نرم است.

سید اخلاقی، با بیان اینکه جشنواره وبلاگ نویسی افسران جنگ نرم در شش محور اصلی برگزار می شود، تاکید کرد: بسیج دانشجویی و نقش آن در بصیرت سیاسی، شاخصه های ولایتمداری، نقش انقلاب اسلامی در تحولات منطقه و جهان اسلامی، جهاد اقتصادی و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران، اخلاق در خانواده و دانشجویان، افسران جنگ نرم از محورهای این جشنواره است.

دبیر جشنواره وبلاگ نویسی افسران جنگ نرم، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه وبلاگ نویسی، 25 آبان ماه سال جاری می باشد و احتمال تمدید این زمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه کلیه اعضای بسیج اعم از عادی و فعال از هر قشر می توانند در این جشنواره وبلاگ نویسی شرکت کنند، بیان کرد: به برترین وبلاگ های شرکت کننده، جوایز نفیسی اهدا می شود.

سید اخلاقی، با اشاره به اینکه تاکنون 54 وبلاگ در جشنواره شرکت کرده اند، اذعان کرد: داوری بعد از پایان مهلت ثبت نام در دو بخش فنی و محتوایی توسط داوران برجسته بخش وبلاگ نویسی انجام می شود.

گفتنی است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره وبلاگ نویسی افسران جنگ نرم، اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول