برگزاری جشنواره وبلاگ‌های «کتابداری» به همت انجمن کتابداری ایران

دبير اتحاديه انجمن‌هاي علمي دانشجويي كتابداري و اطلاع‌رساني ايران از برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی “وبلاگ های کتابداری و اطلاع رسانی” به همت انجمن کتابداري و اطلاع‌رساني ايران خبر داد.

زهرا شاملو، دبير اتحاديه انجمن‌هاي علمي دانشجويي كتابداري و اطلاع‌رساني ايران در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» اظهار کرد: جشنواره وبلاگ نویسی وبلاگ های کتابداری و اطلاع رسانی با هدف هم‌انديشي، شناخت پتانسيل‌ ها و فعاليت‌ هاي صورت گرفته در اين حوزه و تولد وبلاگ‌های جدید در حوزه‌ های تخصصی کتابداری، اطلاع‌رسانی و حوزه‌های وابسته برگزار می شود.

وي با اشاره به اینکه جشنواره وبلاگ نویسی وبلاگ های کتابداری و اطلاع رسانی در 3بخش برگزار مي‌شود، تصریح کرد: بخش اول شامل وبلاگ‌هايي است كه پيش از برگزاري اين جشنواره فعاليت مي‌كردند كه صاحبان آن‌ ها مي‌توانند با مراجعه به سايت جشنواره وبلاگ خود را ثبت كنند.

دبير اتحاديه انجمن‌هاي علمي دانشجويي كتابداري و اطلاع‌رساني ايران، ادامه داد: در بخش دوم نيز، مسابقه وبلاگ‌ نويسي براي بلاگرهايي برگزار مي‌شود كه به تازگي وبلاگ خود را ايجاد كردند و اين بخش شامل وبلاگ‌ هاي فعال از 15 مهر تا 15 دي ماه سال جاری مي‌ شود.

شاملو، به بخش سوم این جشنواره وبلاگی اشاره کرد و گفت: علاقه‌ منداني كه در اين حوزه آثار مكتوبي مانند كتاب، پايان‌نامه، مصاحبه و… دارند مي‌توانند با ارسال آثار خود به نشاني پستي انجمن كتابداري و اطلاع‌رساني واقع در كتابخانه ملي در اين مسابقه شركت كنند.

وی با اشاره به اینکه تاكنون در بخش اول مسابقه، 151 نفر وبلاگ‌ هاي خود را به ثبت رسانده اند، خاطرنشان کرد: در بخش دوم، 45 وبلاگ جديد و در بخش سوم نيز 30 نفر آثار مكتوب خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال كرده‌اند.

دبير اتحاديه انجمن‌هاي علمي دانشجويي كتابداري و اطلاع‌رساني ايران، بیان کرد: از صاحبان وبلاگ‌های شخصی، سازمانی، دانشجویی و نویسندگان آثار پژوهشی (مقالات، پایان‌نامه‌ها، کتاب،طرح‌های پژوهشی) دعوت می شود در این جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره وبلاگ نویسی وبلاگ های کتابداری و اطلاع رسانی، اینجا را کلیک کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول