برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسی «عيد تا عيد»

همزمان با فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر، جشنواره وبلاگ نویسی “عید تا عید” به همت پایگاه اطلاع رسانی راسخون برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این جشنواره وبلاگ نویسی در موضوعات غدیر در سیره ائمه اطهار، پاسخگویی به شبهات در مورد غدیر خم، خطبه غدیر خم و شرح آن، داستان نویسی غدیر خم، غدیر در دیدگاه ولایت فقیه و متون ادبی درباره غدیر (شعر، دلنوشته، پیامک و غیره) برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، تعداد پست های مفید، فعالیت مستمر و به روز بودن وبلاگ تا پایان زمان اعلام نتایج، قالب وبلاگ، میزان مستمر ارتباط با سایر وبلاگ ها، وجود منبع درج پست و تعداد نظرات وبلاگ به عنوان عوامل موثر در انتخاب وبلاگ برتر در جشنواره وبلاگ نویسی “عید تا عید” است.

این جشنواره از تاریخ 15 تا 25 آبان برگزار می شود و علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره باید در بازه زمانی ده روزه عید قربان تا عید غدیرخم در جشنواره شرکت کنند.

کلیه کاربرانی که مایل به شرکت در این مسابقه وبلاگ نویسی هستند باید پس از ایجاد یک وبلاگ در سامانه راسخون، وارد قسمت تنظیمات وبلاگ شده و موضوع وبلاگ خود را به “قربان تا غدیر” تغییر دهند.

پست های ارسالی کاربران به صورت روزانه مورد بررسی قرار گرفته و امتیازدهی می شود و قرار دادن پست هایی که منبع آنها سایت راسخون باشد، هیچ امتیازی در این مسابقه ندارند.

گفتنی است بعد از پایان داوری، به وبلاگ های برتر جوائز ارزنده ای به تناسب سطح شرکت کنندگان و میزان فعالیت کاربران به آنها اهدا می شود.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره وبلاگ نویسی “عید تا عید”، اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول