سئوال از وزیر ارشاد پیرامون زمان اکران «شکارچی شنبه»

وبلاگ “جلبک ستیز” در آخرین مطلب خود، با دعوت از وبلاگنویسان، از آنان خواسته است نامه‌ای که خطاب به وزیر ارشاد تهیه شده را امضا کنند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در توضیح این موج آمده است که بی مهری بعضی از مسئولان وزارت ارشاد با تنها اثر تولید شده در مقابله با صهیونیست ها در چند سال اخیر، “شکارچی شنبه”، ما را مجاب کرد تا اعتراض نامه ای را خطاب به وزیر محترم ارشاد اعلام نماییم.

در بخشی از این نامه آمده است:

جناب آقای حسینی، چرا با تنها فیلم سینمایی تولید شده با مضمون مبارزه با صهیونیست این چنین برخورد می شود؟ به گواه سایت برنامه «هفت» که مطمئنا مورد تایید جنابعالی و همکارانتان در وزارت خانه است این فیلم فقط 9 روز و تنها در 10 سینمای تهران بر روی پرده می رود. در حالی که در کمال تعجب نظاره گریم این فیلم تنها اثری است که اجازه اکران اش در شهرستان ها صادر نمی شود و در سایر شهرهای بر روی پرده نمی رود!!!

در بخش دیگری از نامه، وبلاگ نویسان خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تعدد روزها و سینماهای اکران کننده فیلم هایی که همزمان با “شکارچی شنبه” اکران شده اند، اشاره و سئوالی مطرح شده است:

آیا شما در قبال «شکارچی شنبه» نه به عنوان یک اثر معمولی از پرویز شیخ طادی، بلکه به عنوان تنها اثر تولید شده ضدصهیونیستی وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اید؟

لازم به ذکر است تاکنون نزدیک به 90 وبلاگ این نامه را امضا کرده‌اند که می‌توانید برای پیوستن به این موج وبلاگی می توانید اینجا را کلیک کنید.

پیش از این، فیلم سینمایی “شکارچی شنبه” برای وبلاگ‌نویسان اکران شده بود و چهارشنبه 18 آبان ماه اکران آن پایان یافت.

“محسن صادقی” مدیرعامل شرکت پخش فیلم جبرائیل که مسئولیت پخش “شکارچی شنبه” را برعهده دارد، گفت: از روز چهارشنبه هفته گذشته اکران این فیلم در سینماهای تهران پایان پذیرفت و ما درنظر داریم فیلم را در دانشگاه‌ها به طور گسترده اکران کنیم.

تکمیلی: محسن صادقی، مدیرعامل شرکت پخش فیلم جبرائیل با تکذیب جمع آوری کامل این فیلم گفت: هنوز اکران فیلم «شکارچی شنبه» در سینماهای تهران تمام نشده و 8 سینمای ماندانا، جی، دهکده المپیک، حافظ، آزادی، فلسطین و پردیس‌ ملت این فیلم را در برنامه اکران خود دارند. البته ما اکران گسترده این فیلم را در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم ولی این به معنای پایان اکران در تهران نیست.

انتهای پیام/.

One comment

  • جبرائیل فیلم

    فاز سوم اکران فیلم سینمائی شکارچی شنبه از روز شنبه 19 آذرماه در 5 سینمای تهران بصورت تمام سانس بمدت 2 هفته اکران خواهد شد

    دوستان عزیز میتوانند این فیلم را در سینماهای :

    فلسطین -میدان فلسطین
    ققنوس – تهرانسر
    جی – 16 متری امیری
    میلاد – میدان شهدا
    پیوند – میدان خراسان

    بازدید نمایند .

    ضمنا بلیتهای 50 تخفیف نیز آماده تحویل به مجموعه ها میباشد

    09198020398

    لطفا اطلاع رسانی وسیع کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول