انتصاب مدیر روابط عمومی «وزارت نیرو» به عنوان رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال

حسن علیزاده، مدیرکل سابق روابط عمومی “وزارت نیرو” به‌عنوان رییس جدید مركز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» دكتر حسن علیزاده صبح امروز به عنوان رییس جدید مركز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل ساختمان اصلی این مركز معارفه شد.

حسن علیزاده استاد دانشگاه و دارنده مدرک دکترای علوم سیاسی است و پیش از این سابقه حدود 6سال مدیریت كل روابط عمومی وزارت نیرو را برعهده داشته و مشاور وزیر نیز بوده است. هم‌چنین سابقه تهیه کنندگی و کارگردانی در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در رزومه وی ثبت شده است.

در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: با توجه به تعهد، توانمندی و شایستگی‌های جنابعالی و نظر به اهمیت و تاثیر رسانه‌های دیجیتال و ظرفیت‌های مختلف فضای مجازی در مقابله با جنگ نرم و جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق با فرهنگ اسلامی و تحقق اهداف فرهنگی نظام، به موجب این حکم به عنوان “مشاور وزیر و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال” منصوب می‌شوید.

علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا ضمن قدردانی از زحمات پیشین انجام شده در این مركز، اظهار كرد: ‌اقداماتی انجام شده و فعالیت‌هایی نیز به‌عنوان برنامه در دست این مركز است كه تمایل ما به سمت پیگیری همین موضوعات است هرچند ممكن است در كنار آن تغییر نیرویی صورت بگیرد و یا قوای جدیدی تزریق شود.

پیش از این عیسی زارع‌پور به عنوان رییس مركز رسانه‌های دیجیتال فعالیت داشت كه بنا بر اعلام، به‌منظور ادامه تحصیل استعفا داده‌ بود و حدود 10 روز پیش نیز تودیع شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول