حضور بسیجیان در فضای مجازی در ابتدای راه است

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با محمدرضا شهیدی‌فر، مجری برنامه “پارک ملت” گفت: جنجالی که در اثر حضور بسیجیان در فضای مجازی در دنیا به پا شده است، در ابتدای راه است و این تنها یک مقدمه است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» محمدرضا نقدی در این گفت‌وگوی تلویزیونی که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت و در آخرین ساعات روز چهارشنبه 2آذر بر روی آنتن شبکه اول سیما پخش می‌شد، در پاسخ به سئوال مجری برنامه شبانه شبکه اول سیما پیرامون حضور بسیجیان در عرصه سایبر گفت: جنجالی که در اثر حضور بسیجیان در فضای مجازی در دنیا به پا شده است، در ابتدای راه است و این تنها یک مقدمه است. چون تاکنون جبهه‌های پراکنده‌ای توسط بسیجیان شکل گرفته بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمنان ما باید از حضور بسیجیان ما در فضای مجازی نگران باشند. چون در حقیقت آن‌ها سخت افزاری به نام اینترنت را تهیه کرده‌اند و غافل از این بوده‌اند که استفاده از این سخت افزار در نهایت به سود ماست.

سردار نقدی در ادامه، دلیل خود برای ارائه این نظر را تشریح کرد و گفت: از آن‌جایی‌که پیام ما، پیام مبتنی بر فطرت است، اگر کمی از آن هم به کسی برسد، به دلش می‌نشیند. اما حرفی که دشمنان ما می‌زنند، بر خلاف فطرت انسان‌هاست و مردم را در دنیا قانع نمی‌کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول